24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

מארה”ב לכרמל באהבה

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ח”כ איוב קרא נפגש היום עם נציגי ארגונים יהודים מארה”ב במטרה לסייע לתושבי הכרמל בעקבות אסון השריפה.

בפגישה השתתפו ג’ף דאובי נציג ארגון ציוני אמריקה, גב’ טובי ומר ווין פוזוויל תושב נאות גולן שברמת הגולן, בפגישה הוחלט על סיוע הקמת מרכז הנצחה  בעוספיה שיוקדש לזכר 44 חללי האסון, המרכז ישמש לתיירות חוץ ותיירות פנים ולהסברה על ערכי הטבע כמרכיב מרכזי בערכי הציונות. עוד הוחלט על מינוף שיתוף הפעולה בין לשכת סגן השר ונציגי הארגונים היהודיים והציוניים בארה”ב, בנושאים כמו עידוד יזמים להקמת מפעלים תעשייתיים וטכנולוגיים ברחבי הגליל ובמיוחד בכרמל.
מר ווין פוזוויל אמר: ” האסון בכרמל נגע בכל אחד ואחת מאזרחי ישראל ומיהדות ארה”ב שהתגייסו לסייע בשיקום הכרמל, ראשי הארגונים ביקשו מהנציגים בארץ להגיע ולעמוד מקרוב על הצרכים והנזקים מהאסון, ואכן הגענו 20 נציגים ביום חמישי האחרון לסייר בכרמל, והיום נפגשנו עם סגן השר כפגישת סיכום לקראת הדו”ח שהנציגים יעבירו לארגונים בארה”ב “.
סגן השר קרא אמר : “התגייסותם של הארגונים היהודיים והציוניים בארה”ב גימד את הרגשת חוסר האונים מול גובה הלהבות באסון הכרמל, ומעיד שיש לנו אחים ומשפחה מעבר לאוקיאנוס, נפגשתי בנסיעותיי לארה”ב עם ראשי הארגונים ויש ביננו יחסי חברות ואף מעבר לכך, ואני מעריך כל סיוע שיתרום לשיקום הכרמל ותושביו, וכפי שאמרתי בנסיעתי האחרונה לארה”ב אמרתי היום לנציגי הארגונים, שכל יזם שיחליט להשקיע בגליל ובכרמל אסייע לו בצמצום הבירוקראטיה ובתמריצים למשיכת משקיעים, שכן המשרד שלנו מעודד עלייה של השקעות לארץ גם הון כלכלי וגם הון אינושי  “.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“צריך להקים ועדה מייעצת לבחירת הרמטכ”ל שיכהנו בה שופטים ואלופים במיל’

אריק זיו ויזר

ברמת הגולן מוקירים את סגן השר איוב קרא

אריק זיו ויזר

קרא: “שלום נעשה רק עם מי שרוצה שלום”

אלי חזן

הסכמה הדדית בין המשלחת הישראלית והטורקים

אריק זיו ויזר

להכשיר את המאחזים לפי תקדים שהאבאדין

אריק זיו ויזר

מסתמנת נכונות מצרית להיענות לדרישת ישראל לשחרור עודה טראבין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן