20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

מאסטר אינטרנט ציוני

מתוך מגזין ליכודניק לפסח – 2011

דומה כי מהפכת האינטרנט עוד לא הגיעה לשיאה אלא שהיא תתפתח יותר ויותר ואנו נרגיש אותה הרבה יותר בעתיד ממה שאנו חשים אותה כיום.

 

בהקשר זה אנו חשים יום יום עד כמה המדיום הזה חשוב לנו, הן בחיינו האישיים אך יותר ויותר בחיינו כחלק מהאומה. אומה שהיהודים יצרו וקראו לה ישראל. אם עד נפילת מסך הברזל עת קרסה ברית המועצות השרידות של ישראל נבעה אך ורק מכוח צבאי בשדה הקרב הרי ששדה הקרב קיים גם היום אך לצד זה התרקם לו בעשרים השנים האחרונות שדה קרב אלטרנטיבי שהופך להיות דומיננטי וזהו שדה הקרב בתוך התקשורת, או אם להיות ממוקדים יותר, שדה הקרב שמתנהל ברשת האינטרנט. פייסבוק , יוטיוב, טוויטר ושאר אתרים ותוכנות שיש להם משקל רב בהסבר צידוקה המוסרי של ישראל לעומת הרצחנות הערבית. אותו הדין קיים גם בתוך המדינה. כך למשל, המאבקים הפוליטיים הקונבנציונאליים ממשיכים להתקיים אך הם מוצאים להם מקום נוסף : באותם אתרים ברשת אותם ציינתי מקודם.  ברגע שהגוף העליון (דהיינו המדינה, המפלגה או הארגון) עדיין לא לוקח אחריות על הדבר הזה אזי הבמה מתפנה לאינדיבידואלים שתופסים את הבמה במקומה. אחד מהאינדיבידואלים הללו הוא איתן בכר, פעיל ליכוד וחניך תנועת בית"ר המשמש כיום מנהל מרכז התקשורת עם התפוצות והמאבק באנטישמיות של ההסתדרות הציונית העולמית.

בכר נחשף לציבור בוחרי הליכוד עת מונה לנהל את אתר הליכוד הרשמי והפך אותו מאתר צולע לאתר מוצלח המתעדכן מדי יום שבו אין ספור גולשים מתעדכנים בפעילות הסיעה והמפלגה לעיתים מזומנות. יתר על כן, בכר זיהה את פוטנציאל הרשתות החברתיות ואת האפשרות לנהל מלחמה אלקטרונית כנגד אויבינו. הוא הפך למה שאנו מכנה "מאסטר אינטרנט ציוני" שאת השפעותיו אנו חשים, גם אם לא במודע, מדי יום. לפיכך, כאשר ישבנו בוועדה המיוחדת להענקת פרס ליכודניק היה בכר בין המועמדים המובילים שהגיעו לקו הסיום והוא נבחר כאחד משניים עשר המובחרים כאחר כבוד. אנו בטוחים בבחירתנו.

 

וכמו כל עץ אשר נותן פירות טעימים ובשלים הודות לשורשים החזקים שלו, כך גם איתן בכר. שכן הוא גדל כחניך בתנועת בית"ר ולמד להכיר ולהטמיע את עקרונות ז'בוטינסקי. בולטים אצלו במיוחד עקרונות ההוד וההדר אך גם הידע האידיאולוגי בולט למכביר. לאחר שירות צבאי מלא כלוחם בשייטת ספינות הטילים של חיל הים יצא לשליחות של הסוכנות היהודית בארצות הברית שם ניהל את מערך ההסברה הישראלי בקהילות היהודיות השונות ובקרב אמריקאים רבים. שם עמד על חשיבות העלייה ובקרוב הוא יתחתן, בעזרת השם, עם עולה חדשה מארצות הברית.

כאמור, כיום הוא מנהל את מרכז התקשורת עם התפוצות והמאבק באנטישמיות של ההסתדרות הציונית העולמית. במסגרת תפקידו, מנהל איתן את מערך הקשר עם הפעילים הציוניים ברחבי העולם, תוך פרסום ושיווק של אירועים ציוניים, גילויי אנטישמיות, שימוש בניו מדיה לצורך העברת מסרים ויצירת מסר אחיד, חד וברור לעולם הציוני.המטרה הינה איסוף מידע עדכני של כלל הפעילים הציוניים שלנו, יהודים ושאינם יהודים ברחבי העולם תחת קורת גג אחת. במשרד מתנדבים פעילים ציוניים מרחבי העולם בשלל השפות: אנגלית, ספרדית, צרפתית, תורכית, רוסית ואפילו גרמנית.המיזם החדש שיצא לפועל ע"י מרכז התקשורת עם התפוצות הינו izionist. אתר אינטרנט, דמוי פייסבוק של העולם הציוני, אליו מצטרפים פעילים מכל קצוות תבל. מעל מיקומם של המשתתפים, מופיע דגל ישראל והמטרה היא להעביר מסר חד וברור של כמות פעילים ותומכים אדירה על פני המפה.הקמפיין ומרכז התקשורת עם התפוצות, הינו פרי יוזמתם של המחלקה לפעילות בירשאל ולמאבק באנטישמיות בראשותו של מר יעקב חגואל והמחלקה לפעילות בתפוצות בראשותו של מר עופר לאופמן.ניתן ליצור קשר עם איתן ועם המרכז: www.izionist.org

 

 [email protected]

 

www.facebook.com/WZOisrael

 

 www.youtube.com/WZO

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של אורי ג'אן

עינר אביב

מנדי ספדי מזהיר מחזרה לעידן הפיגועים

אלי חזן

הנה היא מגיעה : הליכודיאדה השלישית

עינר אביב

בוגי טוען : אין פרטנר

אריק זיו ויזר

כוחות משטרה ומנהל הרסו את גבעת אריה לזכר משפחת פוגל

אריק זיו ויזר

איפה שאחים לנשק דורכים לא גודל דשא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן