30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

מאיר תורג'מן – עשייה חברתית נטו

תורג'מן : "מצביעים לניר ברקת, כי אסור להפקיר את העיר לקומבינה המסוכנת של ליברמן, דרעי וליאון". מתוך מגזין ליכודניק 

 

מאיר תורג'מן הוא חבר מרכז ליכוד ומזה כעשור משמש כחבר מועצת העיר ירושלים. תורג'מן ידוע בעשייתו החברתית הרבה ומעבר לסיועו למאבקים רבים, טיפל בעשור האחרון בכ- 10,000 פניות של תושבי העיר, תוך שהוא מסייע להם לפתור בעיות מול העירייה.

תורג'מן הוא בן 60, נשוי ללוסי, אב ל – 4 וסב ל – 5 . הוא חבר מועצה בהתנדבות משנת 2003 וכיום הוא נמצא במקום ה – 3 ברשימת "ירושלים תצליח" בראשות ניר ברקת.

תורג'מן הוא מ"פ במילואים, קצין בדימוס במחלקת הדרכה וחקירות של כיבוי אש ,לשעבר יו"ר המנהליים הקהילתיים בעיר. בקדנציה האחרונה בעירייה שימש כיו"ר וועדת הביקורת העירונית.

תורג'מן : "לכל אורך העשור בו אני חבר מועצת העיר, לשכתי פתוחה ואוזני קרויה למצוקותיהם ובעיותיהם של תושבי וסוחרי ירושלים ולמציאת פתרונות מהירים מול מנגנוני העירייה, שהתושבים מתקשים להתמצא בהם ולפעול מולם. על אף שאיני מקבל שכר החלטתי להקדיש את כל זמני לטובת העשייה הציבורית ולמען תושבי ירושלים בפרט".

תורג'מן נחשף לציבור הרחב עת כיהן כיו"ר מנהל- קהילתי גילה, .
בשנותיי כחבר מועצה טיפלתי בלמעלה מ-10,000 פניות.
במהלך כהונתי כחבר וועדת התכנון והבנייה הייתי שותף להצעה לפיה כל קבלן שבונה בירושלים יקצה אחוז מסוים לדיור בר-השגה לזוגות צעירים.
כיו"ר וועדת הביקורת יזמתי שיפור במתן מענה הולם להיתרי בנייה, וכן טיפלתי ואמשיך לטפל בעתיד בבירוקרטיה המסועפת.
הנושאים הכלכליים-חברתיים קרובים מאוד ללבי וכירושלמי אותנטי ,אני חושב שאני מסמל את ירושלים על גווניה.
נולדתי בירושלים, גדלתי בשכונת בקעה וחונכתי מקטנות לעזרה ההדדית, גמילות חסדים, אהבת אדם, אהבת הארץ ובעיקר אהבת העיר ירושלים.בתקופת הירי על שכונת גילה בעת האינתיפאדה ה- 2. על תקופה זאת אומר תורג'מן : "מדובר בתקופה קשה. נאלצנו להתמודד עם סוגיות רבות בשכונה גדולה כמו גילה, שהיא בגודל של ערים קטנות בארץ. הצלחנו לתת מענה תוך שאנו מנהלים מדיניות של שמירה על שגרה בזמן מלחמה. הייתה תקופה מאתגרת וקשה וב"ה עברנו אותה מלוכדים וחזקים, למרות שרבים נטשו עמדתי עם עמיתיי בשכונה בפרץ וכך נעשה בירושלים".

תורג'מן והליכוד

תורג'מן הוא חבר ליכוד קלאסי, ציוני-דתי ובעל תודעה חברתית נדירה. תורג'מן : "בכל חברי הליכוד צריכים לפעום הערכים שהתווה מנחם בגין זצ"ל : רגש ותודעה לאומית חזקים יחד עם כבוד לכלל האזרחים, ללא הבדלים של שיוך דתי. ואכן בשליחותי הציבורית אני מקפיד לשרת בנאמנות כל תושב של העיר ופעמים רבות אני משרת גם את התושבים הלא יהודיים של העיר.
בנוסף, צריכים לפעום בנו תודעת ורגש האחריות החברתית, איש ציבור חייב לבוא מתוך רצון לעשות עבור הכלל ולהיות מוכן להתמסר עבור התכלית הזאת.

למרבה הצער, חלק מנבחרי הליכוד מעדיפים לעסוק בקידום הקריירה הפוליטית שלהם במקום להתמסר לעשייה ציבורית וחברתית אמיתית. הציבור איננו עיוור, ולכן הוא מצביע נגד הליכוד וזה חבל מאוד".

 

תורג'מן וניר ברקת 

ב – 2003 התמודד ונבחר תורג'מן ברשימתו של ניר ברקת. ב – 2008 התמודד ונבחר ברשימה עצמאית ובחמש שנים הללו היה היחידי באופוזיציה, ולכן הפתיע את כולם כשהצטרף לניר ברקת.

תורג'מן : "כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא צבוע. היו לי ולברקת מחלוקות, אך אלו היו מחלוקות לשם שמיים. ברקת חשב שקודם כל צריך לשנות את האווירה ולתת תקווה לדור הצעיר בעיר בכדי להחזיר את התקווה ואת הצעירים, אני חשבתי שהדגש צריך להיות על הנושאים החברתיים והשכונות.
גם ברקת וגם אנוכי משתייכים לסוג של אנשי ציבור שבאו לעשות למען הציבור ולא לעצמם. כשראינו את הקומבינה המסוכנת שבאה לעיר, המכנה המשותף גבר, ומתוך אחריות חברנו יחד בכדי להציל את העיר תוך שאנו מגיעים להסכמות על קדנציה של יותר השקעה בשכונות ובנושאים חברתיים, לכן אני צפוי לקבל אחריות כסגן ראש עיר על התחום החברתי והמנהלים הקהילתיים".

למה ליאון מסוכן והאם הוא מייצג את המחנה הלאומי?

תורג'מן : "ליאון הוא תושב גבעתיים, שכל חייו היה משרתם של אדונים מאחורי הקלעים הפוליטיים. הוא לא בא לירושלים מכוונות טובות. הוא בא לעשות קריירה. לכן הוא אפילו לא העביר את ילדיו לבי"ס בירושלים. ברור שכשהוא יפסיד הוא יחזור לגבעתיים.
הוא מסוכן, כי האנשים ששלחו אותו רוצים להשתלט על משאבי העיר בכדי לחלק למקורביהם. אותם אנשים ראו שאי אפשר לסחוט את ברקת על חשבון האינטרס הציבורי, לכן הם שלחו אותו כבובה על חוט.
אפילו מס' 2 שלו, שמתיימר להיות סגן ראש עיר, הוא תושב מעלה אדומים, שהותיר בה את ילדיו במערכת החינוך.
בקיצור, ליאון הוא בובה על חוט ששולחיו שמו אותו עבור האינטרסים שלהם, שום דבר בעיר לא באמת מעניין אותם, ואם ברקת היה מסכים לשתף איתם פעולה בשוד משאבי העיר, הם לא היו מביאים את ליאון – אמור לי מי שולחיך ואומר לך מי אתה".

ליאון, דרעי וליברמן נגד הליכוד

תורג'מן : "ליברמן כבר גרם נזק לליכוד בבחירות האחרונות והבריח מצביעים. בשל דאגה לעצמו הוא מותיר את מדינת ישראל בשעה קשה ללא שר חוץ, והכי גרוע, ליברמן רוצה לרשת את נתניהו ואת הליכוד והפעם הוא מנסה לעשות זאת דרך הבחירות המקומיות. תמיכה בליאון, דרעי וליברמן היא חיזוק היריבים של נתניהו והליכוד. אני קורא לליכודניקים האחראיים לא לתת לזה יד.
ניר ברקת תמך בנתניהו ובליכוד בבחירות האחרונות והוא יותר לאומי מדרעי (אחראי על אוסלו) וליברמן (שמציע לחלק את ירושלים), אבל במישור המוניציפלי הכי חשוב, ניר ברקת ורשימת "ירושלים תצליח" חוצה את כל המגזרים בירושלים, שכן מדובר ברשימה ציונית שטובת הכלל וניקיון הכפיים הם תעודת הזהות שלה, לכן היא מקבלת תמיכה של ימין ושמאל, דתיים וחילוניים וכו'.

ב"ה נעשה ונצליח".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פניה לכנס מתמודדים בבחירות המוניציפליות

אריק זיו ויזר

אורן כהן מתנגד להעלאת מיסים בכפר סבא

אריק זיו ויזר

מינס כפול שתיים

אלי חזן

הנבחרת הצעירה של אורן כהן בכפר סבא

אלי חזן

עו"ד רמי גרינברג נבחר לעמוד בראש רשימת הליכוד לעיריית פתח תקווה

אלי חזן

האם הקומבינה תנצח? /מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן