19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מאזן הבחירות ליו”ר המרכז

עינר אביב עם בחינת רווח והפסד בעקבות הבחירות ליו”ר מרכז הליכוד 


המנצח הגדול – ישראל כץ 

שר התחבורה והמודיעין היה המנוע מאחורי ההתמודדות של חיים כץ והוא רתם את כל יכולותיו הפוליטיות על מנת להשיג ניצחון. המשמעות היא שכץ שולט כמעט על כל המנגנונים בתנועה. יותר מכך, כץ הצליח להגיע להביא למצב שמי שרוצה היום להוביל מהלך בליכוד חייב את העזרה שלו על מנת לנצח בוודאות. הוא מעיין “מפלגת ציר” בגרסת שר. 

המנצח – חיים כץ 

מהמקום ה – 17 בפריימריז וממגמה של ירידה עולה חיים כץ בחזרה אל קדמת הבמה, הרבה הודות לצוות שלו אך בעיקר הודות כאמור לישראל כץ. עכשיו הוא מנהיג המרכז והמעמד שלו מעתה משתנה בתוך הליכוד לרוב לטובה. 

המנצח המדומה – גדעון סער 

עם חוסר השפעה מהותי בליכוד הגיע סער להצבעה בגני התערוכה ולתדהמת כולם התקבל בקרירות מה. סער ציפה לקבלת פנים מאוד חמה אבל המראות לא הותירו ספק : ההמתנה שלו בחוץ נעימה ללא מעט אנשים בליכוד – כולל תומכיו שנדהמו לא רק מפרישתו אלא גם מכך שהוא אפילו לא ספר אותם לפני ההודעה. לכולם ברור שאת הניצחון יצרו צמד הכצ”ים. 

כמעט וניצח – צחי הנגבי 

יו”ר הקואליציה ווח”ב השיג תוצאה מרשימה אך לא מספיקה.הוא קיווה לנצח והלתנחל בלבבות הליכודניקים מחדש אך מחסום כץ עצר אותו. האמת, הפסד לא דרמטי אלא תוצאה סבירה ולאחר מינויו הצפוי לשר בקרוב – ימצב אותו מחדש בהנהגה הקדמית של הליכוד. 

המפסיד הגדול – דודי אמסלם 

איזו מתעתעת הפוליטיקה. אמסלם היה הפייבוריט לכל אורך הדרך עד שהגיע לחילוקי דיעות עם ישראל כץ ושילם עליהם לא רק במחיר הפסד אלא במחיר ירידה למקום השלישי, מקום די לא מכובד מבחינתו. אמסלם הוא אדם טוב לב אך הוא יצטרך לעשות כעת חישוב מחדש.

המפסידים 

כל השרים והח”כים שתמכו באמסלם ולא ידעו לעשות חישובים פוליטיים הגיוניים. עתה הם יפסידו את התמיכה של חיים כץ בבחירות הבאות. העומד בראש וכנראה יודח מהמקום הראשון בפריימריז הוא השר גלעד ארדן. 


הנהנה ביותר 

ירון מזוז. סגן שר הפנים קיווה לעשות הפתעה, לא כל כך הצליח אבל מיצב את עצמו כבעל סיכויים טובים להיבחר במקום סביר בפריימריז הבאים. 

המנצח הגדול מכולם – ראש הממשלה נתניהו 

העביר את ההצעה שלו לקיום הפריימריז ואם לא יחול שינוי אטומי יבטיח את מנהיגותו בראשות הליכוד עד 2023. מרשים והיסטורי. 

מעתה ילכו להם ביבי וכץ יחדיו. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לוהט בחוג תדמור

ליכודניק

קרא : “הסכם עם איראן מסוכן לשלום העולם”

אלי חזן

אקוניס עם השומרונים בשומרון

אריק זיו

יום הולדת למשה שטרית, משה ביבי ולאורטל שמואלי

אלי חזן

אנשי ארץ ישראל מתחזקים בליכוד!

אריק זיו ויזר

יום הולדת לאסוואן אבו חמוד – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן
דילוג לתוכן