18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מאות חברים הגיעו למפגש והרמת כוסית בלב בני ברק

אורח הכבוד בהרמת הכוסית של המטה החרדי בליכוד במרכז בני-ברק היה ח”כ משה פייגלין, שהתייחס בהרחבה לנתק בין הליכוד למפלגות החרדיות: “מידיעה אני יכול לומר לכם שהן ראש הממשלה והן חברי הליכוד מעוניינים לראות את החרדים בקואליציה” • יו”ר המטה: “ההיענות הגדולה הפתיעה אותנו”

 

 

 

בערב חג השבועות ערך המטה החרדי בליכוד מפגש חברים והרמת כוסית לכבוד החג במרכז בני-ברק.

 

 

מספר ימים לפני האירוע דרשו גורמים במפלגות החרדיות לבטל את המפגש. בהודעה זועמת ​שפורסמה בעיתונות החרדית​​ ​​נאמר כי “לא ייתכן שבתוך העיר בני ברק הם יקיימו דבר כזה, זה פשוט בושה וחרפה שאין כדוגמתה. הם קוראים לעצמים חרדים אבל הם לא באמת כאלה, כי הרי איזה חרדי תומך במפלגה חילונית כשיש מפלגות חרדיות שכל כגדולי ישראל אמרו שלא לשתף פעולה עם מפלגות חילוניות ושיש לחזק את המפלגות החרדיות”.

 

המחאות לא הועילו, ולכנס – שהיה האירוע הליכודי הגדול ביותר בהיסטוריה של סניף הליכוד בבני ברק – הגיעו ח”כ משה פייגלין, ח”כים לשעבר, חברי נשיאות הליכוד, עשרות חברי מרכז ויותר מ-200 חברי ליכוד מבני ברק ומכל איזור המרכז שבאו לשאול ולשמוע.

 

​בתחילת האירוע ​נשא​ ח”כ ​פייגלין נאום קצר, ואחריו ענה באריכות לשאלות הקהל. השאלה המרכזית שהעסיקה את המשתתפים הייתה השותפות בין המפלגות החרדיות והליכוד, ופייגלין השיב כי: “אני בפירוש תומך בחזרתן של המפלגות החרדיות לקואליציה. מידיעה אני אומר שהן חברי הליכוד והן ראש הממשלה מעוניינים גם הם בכך. הבעיה היא במפלגות האחרות שמרכיבות את הקואליציה”.

 

על יש עתיד אמר פייגלין: “הגישה שלהם היא גישה קשה ואני מותח על כך ביקורת פעמים רבות. הם מסיתים את האש בכל נושא לעבר החרדים וזה מזעזע בעיני. הציבור החרדי חש נרדף – ובצדק”.

 

בשלב זה עבר פייגלין לדבר על חוק הגיוס: “אני חושב שהחוק הזה מונע משנאה ומהסתה כנגד הציבור החרדי וכתבתי זאת לא פעם. הסיבה שהצבעתי בעד החוק היא שמרגע שהבנתי מחברי הכנסת החרדיים שאין חשש אפילו ללומד תורה אחד שיגויס בעקבות החוק -ראיתי צורך להצביע בעדו כדי לאפשר לאלו שמעוניינים לעבוד לעשות זאת בכבוד ובהיתר”.

 

במענה לשאלה על תוכנית הדיור של יאיר לפיד אמר פייגלין: “זאת תוכנית פופוליסטית ופזיזה שנולדה ללא חשיבה ראויה. הפתרון לבעיית הדיור נמצא ביהודה ושומרון. צריך להתחיל להפשיר שם קרקעות”.

 

“זה פשוט נפלא לראות כיצד בלב לבה של בני ברק יכולים כל עמך ישראל לשבת יחדיו למרות השקפות שמן הסתם לא תמיד זהות אחת לשנייה”, סיכם פייגלין את האירוע.

 

המארח, יעקב וידר, יו”ר המטה החרדי בליכוד וחבר נשיאות הליכוד, אמר בסיום הערב: “אני רוצה להודות לח”כ משה פייגלין ולמאות החברים שהגיעו. ההיענות הגדולה, שלמען האמת הפתיעה אפילו אותנו, הוכיחה את הביקוש הרב למפגשים מהסוג הזה – ואנחנו בהחלט נערוך כאן אירועים נוספים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“לא על הקצונה לבדה”

אריק זיו ויזר

בבית של שלום

אריק זיו ויזר

ההשפלה של ליברמן

אריק זיו ויזר

צל”ש לשרים משה כחלון וגלעד ארדן

אריק זיו ויזר

סניף יהודה מכבי מארח את ארנס והשכל

עינר אביב

חגיגת יום העצמאות המרכזית של הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן