26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מאות במסיבת הניצחון של דוד שיאן

הליכוד שייך לצעירים. אחרי עשור של חוסר תמיכה בצעירי הליכוד עלו מאות לברך את היו”ר החדש

 

 

 

לאחר קרוב לעשור של ציפייה והמתנה ליושב ראש צעירים, שני סבבים של בחירות, לחצים ותקוות, הסתיימה לה לפני שבועיים מערכת הבחירות הראשונה לתקופה הקרובה.
דוד שאין, נבחר ברוב קולות לכהן כיו”ר צעירי הליכוד. לכבוד מסיבת הניצחון התכנסו כמאתיים צעירים בכדי לחגוג את המאורע, בבר התרל”ח שבפתח תקווה. הרבה זמן שהעיר לא היוותה מרכז לכל כך הרבה צעירים.

 

שרים, חברי כנסת, סטודנטים מכל התאים, עוזרים ומתמודדים חדשים – כולם באו להפגין כוח ותמיכה בהחייאת המוסד שבראשו עומד כעת דוד שאין. אחד אחרי השני עלו כולם לברך על הניצחון ועל התחדשות אגף הצעירים. כולם הוסיפו כי הרבה זמן שלא היו כל כך הרבה צעירים בתנועה, וקיוו כי מצב זה יימשך גם בעתיד.

 

כיבדו אותנו בנוכחותם השרים סילבן שלום, גלעד ארדן, יובל שטייניץ, וחברי הכנסת מירי רגב, משה פייגלין,  דני דנון,  ציפי חוטובלי,  גילה גמליאל,  זאב אלקין ויריב לוין. ארדן שהיה אחרון הדוברים הזכיר בדבריו את התקופה שדוד היה יועץ בלשכתו והמשיך את דבריו בהתייחסותו לתפקיד יו”ר הצעירים. “כדי להיות יו”ר צעירים אתה צריך להיות איש של עשייה”, אמר עם חיוך, תוך אזכור העובדה כי לפני כמה שנים כיהן גם הוא בתפקיד.

 

יכול להיות שאלו ניחוחות הפריימריז שממלאים את האוויר, אך אלו לא עומדים לבדם, יש כאן ניחוח של תקופה חדשה, של החייאה, צעירה ותוססת. מפגן כוח צעיר ומלוכד שכזה לא נראה זמן רב במחוזות התנועה.

 

 

אין ספק כי הצעירים הללו יהוו את עמוד התווך בקמפיין הבחירות של הליכוד בכדי להשאיר את שלטון המדינה בידי הליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הראשונים לקיים פעילות שטח

Gilad Trugbild

סיעת הליכוד ברעננה מבקשת להגן על התושבים

אלי חזן

הלביאים של האוניברסיטה העברית מדברים כלכלה

אריק זיו ויזר

הפגנה נגד אירוח העיתונאי השוודי האנטישמי

אריק זיו ויזר

רק אצל סגנית השר חוטובלי

אלי חזן

הבחירות לצעירים : רשמים מתוך מטה אקוניס

אלי חזן
דילוג לתוכן