18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

“לשים קץ למערב הפרוע של הכפרים הערביים במדינת ישראל”

כך תקף ח”כ דנון בועדת הפנים בנושא ניתוק המים בג’סר א- זרקא

סגן יו”ר הכנסת, ח”כ דני דנון, הודיע היום (ג’) בועדת הפנים,  על קידום חקיקה להקמת ועדות קרואות שישתלטו על המועצות המקומיות בכפרים של ערביי ישראל: “הגיע הזמן לשים קץ למערב הפרוע שמתרחש בכפרים הערביים בתוך מדינת ישראל”. לדבריו, תופעות של סיוע לטרור בשילוב גירעונות כבדים ואחוזי פשיעה גבוהים מכל מגזר אחר, מחייבים צעד קיצוני שיפתור את הבעיה הגדולה ביותר של מדינת ישראל- ערביי ישראל.

ח”כ דנון הציג בועדה מסמך של מרכז המחקר והמידע של הכנסת משנת 2010, בנוגע לאחוזי הפשיעה בקרב המגזר הערבי. מהמחקר  עולה כי בשנת 2009 חלה עלייה של 8.4% בפשיעה במגזר הערבי, כאשר 41% מכלל תיקי הרצח הם של ערבים, 43% מתיקי השוד בנסיבות מחמירות, ו-41% מתיקי ההצתה. ממחקר נוסף עולה ש- 55% מכלל התיקים לערביי ישראל נפתחים בגין סיוע לשוהים בלתי חוקיים והבהיר שניתוק המים בכפר ג’סר א- זרקא הוא רק סימפטום לבעיה האמיתית: “הבעיות מתחילות בגירעונות, נמשכות לאחוזי פשיעה גבוהים וממשיך לפשעים לאומיין” אמר דנון. לדבריו, הועדות הקרואות ימנעו תופעות מבזות כמו שריפת דגלי ישראל וקריאה לחטיפת חיילי צה”ל, סיוע לטרור ולשוהים בלתי חוקיים וכמובן מאבק בגירעונות המיסים של הישובים הערביים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“תעודת עניות למדינת ישראל”

אלי חזן

ריבלין ביום למען שוויון לבעלי מוגבלויות: הכְּנֶסֶת מונגשת מתמיד, נאֶה דורשת ונאֶה מקיימת

אריק זיו ויזר

ועדת הכלכלה התרשמה כי עיריית חדרה עשתה כל שביכולתה על מנת לקדם את ביצוע ההפרדה המפלסית.

אריק זיו ויזר

יום שני של התעוררות

אריק זיו ויזר

תופעת בנט ושקד

טל אור

נתניהו וליברמן: הליכוד ביתנו

אלי חזן
דילוג לתוכן