19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

לראשונה שישה כבאים דרוזיים

24 כבאים חדשים נקלטו לשרותי כבאות חילוץ והצלה יו”ש – לראשונה שישה כבאים דרוזיים

בית הספר הארצי לכבאות והצלה קיבל לשורותיו 6 חניכים בני העדה הדרוזית, אשר סיימו קורס קדם כבאים ועתה יחלו קורס כבאים בסופו יוכשרו כלוחמים באש במשימותיהם השונות והמגוונות.
לאחר סיום הקורס, צפויים השישה לשרת בגזרת איו”ש ובבקעת הירדן ולהיות לכבאים הדרוזים הראשונים בגזרה.
 
איגוד ‘יו”ש’ לכבאות חילוץ והצלה קיבל לשורותיו 24 חניכים חדשים, בהם שישה בני העדה הדרוזית, אשר סיימו קורס קדם כבאים עליו פיקד רשף משנה – שי תורג’מן ועתה יחלו קורס כבאים שבסופו יוכשרו כלוחמים באש במשימותיהם השונות והמגוונות.

לאחר סיום הקורס, צפויים הכבאים בהם ששת הדרוזיים לשרת בגזרת איו”ש ובבקעת הירדן ולהיות לכבאים הדרוזים הראשונים בגזרה.

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ח”כ איוב קרא המסייע רבות לאיגוד הכבאים בממשלה ובכנסת דחף לקבלת החלטה שוויונית זו בממשלה. סגן השר: “זהו יום חשוב לא רק לעדה הדרוזית, אלא למדינת ישראל. אם ישנם אלופים, טייסים וניצבים דרוזים, בוודאי יכולים להיות כבאים בני העדה. הגיע הזמן שנפעל למען השוויון לא ברמה הדמגוגית, אלא ברמה הפרקטית. שילובם של בני המיעוטים בשוק התעסוקה הוא קריטי לשמירת צביונה הדמוקרטי של המדינה ולהענקת הזדמנויות שוות”.

קליטת הכבאים התאפשרה לאחר לחץ ממושך שהפעיל מפקד האיגוד טפסר – אמנון אמיר, שציין: “מדובר במכפלת כוח משמעותית לאיגוד. זאת לאחר שתחנות היו מאוישות בכבאי אחד במשמרת וכעת יהיו שני כבאים במשמרת”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר איוב קרא, “דין כפר יאסיף כדין עמנואל”

אריק זיו ויזר

קרא פונה לעומר סולימאן לשחרר את עודה תראבין מכלאו

אריק זיו ויזר

קרא למשלחת הסינית: ” הפסיקו את תמיכתכם במשטר אסד”

אלי חזן

ברמת הגולן מוקירים את סגן השר איוב קרא

אריק זיו ויזר

פיתרון היסטורי לבעיית החמשל במגזר הדרוזי

אלי חזן

אייל דותן: “ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו”

אלי חזן
דילוג לתוכן