20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

לצורך קידום הצעת חוק "פיצויים למוקפאים" – ח"כ דני דנון אוסף מנפגעי הקפאת הבניה הערכות נזק

ח"כ דני דנון הניח לאחרונה הצעת החוק "פיצויים למוקפאים", אשר מבקשת להקים מנגנון של ועדה שתעניק פיצויים ושומרון לאזרחים ובעלי עסקים אשר נפגעו מההחלטה על הקפאת הבניה ביהודה ושומרון. במסגרת קידום הצעת החוק, נפגש ח"כ דנון בשבוע שעבר עם גורמים בכירים במשרד ראש הממשלה ובמשרד האוצר אשר הביעו את תמיכתם במנגנון שהוצע ובלבד שניתן יהיה להעריך, טרם בניית המנגנון, את סכומי הפיצויים הצפויים.

ח"כ דנון יצא השבוע בקול קורא לנפגעי ההקפאה, אזרחים ובעלי עסקים להעביר ללשכתו הערכות לעלות הנזק האישי.

ח"כ דנון אף פרסם באתר האינטרנט שלו (www.dannydanon.com) טופס לשימוש נפגעי ההקפאה אותו יש לשלוח ללשכתו עד לתאריך 28/02/10.

 

על מנת להגדיל את המודעות בקרב הנפגעים לתהליך איסוף ההערכות הנזק יוצא ח"כ דנון בקמפיין פרסומי בעיתונות הדתית ובעיתונות המקומית ביהודה ושומרון.

 

ח"כ דנון אמר היום: "אסור לתת למחדל הטיפול במפוני ההתנתקות לחזור בשנית. מחובתן של רשויות המדינה לא רק לאכוף את הצו אלא להתמודד עם ההשלכות ההרסניות שלו כלפי המתיישבים. הזמן חולף ובכל יום חשבון הבנק של משפחות רבות סופג את השלכות ההקפאה. כולי תקווה כי מנגנון הפיצויים יושק במהרה ושכל משפחה תקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין יעביר ליועמ"ש ולוועדת האתיקה קלטות זועבי מהמשט

אריק זיו ויזר

הסכם קואליציוני – הליכוד והבית היהודי

אריק זיו ויזר

נתניהו עשה סוף לשיטת "חבר מביא חבר" של חברי הוועדה

אריק זיו ויזר

דנון עתר לבג"צ נגד העברת כספים לבשארה / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

הליכוד של היום — יודע לשלוט? דווקא כן!! (…אבל תלוי מי)

אריק זיו ויזר

דנון מתנגד לממשלת האחדות

אלי חזן
דילוג לתוכן