27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

לפיד, ליכוד וחרדים

 


לפיד ,צבא וחרדים :

כשלפיד  שלט בכסף של המדינה במשך שנתיים כשר אוצר מעולם לא חשב לתגמל את החיילים, בתקופתו משכורות החיילים נשארו כמו שהיו בעבר לעומת זאת איך שלפיד נזרק לאופוזיציה משכורת החיילים עלתה ב 100%, אגלה לכם סוד קטן הממשלה שהעלתה את המשכורות היא ממשלת הליכוד והחרדים ללא לפיד.

כשלפיד היה שר אוצר הוא ניסה לכפות על החרדים גיוס חובה בכל מיני אמצעים וחוקים משונים,בתקופתו כשר אוצר היה גדוד חרדי אחד וראו איזה פלא כשהאיש נזרק לאופוזיציה בממשלה הנוכחית ממשלת הליכוד והחרדים הוקם עוד גדוד חרדי שני במספר בצה”ל.
מפתיע? ממש לא.

כשלפיד היה שר אוצר הוא תקע את העברת בסיסי צריפין לדרום ובעצם חיבל בהחלטת הממשלה מה שיצר דחייה מיותרת,אי סדר במוכנות הצבא ומה שפגע בחיילים ,באנשי הקבע ובמשפחות שלהם ואיך שהאיש התמהוני נזרק לאופוזיציה הצבא זירז את המעבר בממשלה הנוכחית ממשלת הליכוד והחרדים מה שגם מפנה 60 אלף דירות במרכז.

לפיד והמפלגה .

תתארו לכם שקורה ללפיד משהו והוא אינו יכול לתפקד היה והוא יקרא ע”י הנשיא להקים ממשלה בחמישייה הראשונה שלו יש 4 חברים עם דעות שעוקפות את מפלגת מר”צ משמאל  ,מאיר כהן,יעל גרמן,עופר שלח ויעקוב פרי.
תתארו לכם אחד מאלה תופס את ההנהגה ובתמיכת השמאל והערבים רץ להסדר ומוכר את המדינה איפה יקברו את הראש אותם אנשי ימין שכעסו ?

אבל אני מאחל ללפיד רק בריאות גם ככה החווה מרמת אביב של האיש מנווטת אותו בעזרת נוני מוזס ואבי ניר מידיעות וערוץ 2 למכירת המדינה כמו בובה עם חוטים.

לפיד והשכלה

אחד מחברי הכנסת היחידים במשכן ללא תואר או בגרות ,מעולם לא חשב ללמוד, לצבור ידע ,גאוגרפי,היסטורי,ביטחוני או כל נתון חשוב על מנת להשתמש בו בעתיד, נכון הוא יכול לצעוק שהוא הופיע בקבינט אבל יחי ההבדל הקטן בין לשבת ולהצביע לבין החלטה משמעותית מאדם מנוסה או אדם מלומד לפחות.

לפיד הדיקטטור

אני חסום אצל לפיד ,מופתעים? אני לא היחיד כמוני יש עיתונאים ועוד אלפי גולשים שהעריץ לפיד חוסם מהדף שלו על מנת לקדם דף נטול ביקורת מה שישפיע על מתנדנדים ע”י לחץ חברתי ככה זה עובד אצלו.

תתארו לכם אותו כראש ממשלה( חס וחלילה ) שחוסם את הציבור שלא מסכים איתו ברשת ומתנהג בדיקטטוריות מול הממשלה שלו או אלה שלא חושבים כמוהו במפלגה שלו, אם ביבי שמבוקר ע”י מפלגת הליכוד נקרא מנהיג חזק לפיד ללא ביקורת מפלגתית יהיה מאוד מסוכן למדינה  עם דחיפה תקשורתית אנרכיסטית שמאלנית מאחוריו ולמעשה נוכל לומר שלום לדמוקרטיה וכנראה לשטחי מולדת.

לפיד “ועשייה”.

כשנתיים היה ללפיד זמן לעשות לפחות צעד אחד למען האזרח אני שולח אתכם לבדוק האם לפיד או אחד מהשרים שלו עשו משהו שנחתם בזכרון של הציבור במשך שנתיים?
כלום,אפס.
אני עורך השוואה לגבי היום לשנה וחצי האחרונות של ממשלת הליכוד והחרדים והיא –
אנחנו למדים היום על התקדמות בהקמת הנמלים מה שיעצור את שלטון הועדים הדורסני,רפואת שיניים חינם עד גיל 14 במקום 12 שיזם ליצמן.
בימים אלה יש שיא של מכירת דירות במחיר למשתכן מי שבאמת רואה את זה מבין שיש עשייה אדירה של ממשלת הליכוד והחרדים ביחד עם כחלון.

מסילת העמק פרוייקט עצום שיצא לדרך ומקרב את הפריפריה למרכז.
השר החרדי הכי טוב בממשלה ליצמן ששינה את בתי החולים,הוספת מיטות,קיצור תורים ,קאנביס רפואי, ועוד שינויים רבים למען האזרחים.
בנוסף אנחנו רואים הוזלת מים,חשמל וגז משמעותית ,קמים עוד ועוד רשתות שיווק קטנות שמתחרות בגדולות,הממשלה פותחת את השוק והמחירים יורדים.

האבטלה שיורדת והגיעה לשיא חדש, שיא בנסיעות לחו”ל ,שיא בקניית מכוניות חדשות וכן הלאה..

לפיד כשר חוץ


מישהו שמע על העשייה של איוב קרא בתקשורת?על העשייה הנפלאה של ח”כ ושרים נוספים  בנושא החוץ גם לא מהליכוד דרך אגב מייקל אורן למשל כאלה שעשו הרבה יותר ממה שעושה לפיד בדחיפה תקשורתית מאוסה ולא אמינה.


לאחרונה שמענו על מדינות ערב ומדינות מוסלמיות אחרות שמשתפים פעולה עם ישראל מפקיסטן בשיתוף פעולה צבאי ועד צ’אד ועוד מדינות בשיתוף פעולה כלכלי ,טכנולוגי, מדינות אפריקה שמעולם באף ממשלת שמאל לא חשבו לפתח איתם קשרים ובשנה האחרונה ראש הממשלה שלנו דוהר לכיוונם עם הסכמים חשובים, מדינות אסיה, מישהו שמע על כמות הייצוא והייבוא שיש בינינו לבינם? כמות שיא של סחר .
וגם באירופה כן כן גם אירופה שולחת לפה נציגים ודיפלומטים על מנת לחזק את הקשרים ללמוד על הטכנולוגיות הביטחוניות ,על התעשייה וההייטק הישראלי שמחזיק חצי עולם .

ורק לפיד נוסע למפגשים חברתיים ומרצה מול 20 אנשים עם הפקה מרשימה של התקשורת הפרטית שלו חבריו העיתונאים וחבורת הקרן.
העמותות שקופצות על המציאה לאחר שניהלו את הבובה של בוז’י הם מצאו בובה חדשה קצת יותר נמוכה בלי הרבה בקופסא אבל עטיפה יפה הבלורית והקול המחוספס יכול לעבוד על כאלה תמימים לעומת זאת אלה שמבינים את המטרה של האידאולוגיה והדמוקרטיה ולא מחפשים הבטחות אני יכול לומר שיש רק שתי אפשרויות והם שמאל או ימין מי שיצביע למפלגה של האיש הזה עלול למצוא את המעצבת שיער של אשתו במקום 17 או את היחצן שלו במקום ה19.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שיעורי בית מגיאורגיה – ח”כ גדעון סער

אריק זיו ויזר

הטעות ההיסטורית מאז סיום מלחמת ששת הימים

עינר אביב

זהירות מנדרים ושבועות – פרשת מטות

אריק זיו ויזר

בגין : כלכלה חופשית עם רגישות חברתית

בין חוק הווד”לים למפוני גוש קטיף

אריק זיו ויזר

מה עם זכויות אדם?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן