19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

לסקר מזמינה את ממשלת ישראל לערד

ג’ולייט לסקר, האישה המרכזית בליכוד ערד, מאיצה לקיום ישיבת הממשלה הראשונה, לאחר שתקום, בערד. באתר “ערדניק” מדווח על כך בהרחבה 

 

לסקר היא פעילת ליכוד וםעילה חברתית מזה שנים רבות. בראיון לערדניק אמרה : “אני רוצה לקרוא לראש הממשלה ולחברי הממשלה לבוא ולעשות את הישיבה הראשונה של הממשלה בערד בעוד כחודש מהיום לאחר שתיבנה הקואליציה”. 

עוד נכתב באתר כי “כזכור, שבועות מספר לפני התפרקות הממשלה הקודמת והיציאה לבחירות, הנחה ראש הממשלה את השרים ומשרדי הממשלה, לכתוב תכנית הצלה לערד בשם “הצעת מחליטים”, דרך התכנית היו אמורים לזרום כספים רבים לעיר, תכניות ופרויקטים במגוון תחומים מתיירות, דרך תעסוקה ועד חינוך היו אמורים לקרום עור וגידים בעיר. אולם, מפאת היציאה לבחירות, נדחקה התכנית לאחור וכעת לסקר מנסה להבטיח שהממשלה החדשה תרים את הפרויקט מהמקום בו הוא הופסק”.

 

כעת, כמצופה משליחת ציבור מקומית דוחפת לכך לסקר בכל כוחה. “ערד בשעת שלטון המערך הייתה פנינה”, ממשיכה לסקר, “ההזנחה באה אחר כך. דיברתי עם כולם, שרים, חברי כנסת ונציגי ליכוד, כולם הסכימו איתי בחשיבות הדבר. לא סתם אני רוצה שישיבת הממשלה הראשונה תהיה בערד, הדרום סבל מאוד לאחרונה גם במלחמה, גם בגלי הפיטורין ממגבות ערד ועד כי”ל. ראש הממשלה קיבל רוב מוחלט של קולות בדרום שעמד לצידו אפילו באותם רגעים קשים. הוא צריך לבוא ולחזק אותנו, להרים את ערד”.

היא סיכמה : “אני לא יושבת רגע, מגיעה לכל הכנסים ומדברת עם כל מי שאני יכולה לדבר עמו. אני אגור בכנסת אם צריך. אני מברכת את בחירתו מחדש של ראש הממשלה בנימין נתניהו וקוראת לו לעלות לדרום ולקרוא לכל מנהיגי הדרום שיצטרפו ויגיעו אלינו אף הם”.

 

לכתבה המקורית לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שיחת היום : לאה כץ – המורה של יורם מרציאנו

אלי חזן

ברעננה יש מי שדואג לחנייה

אלי חזן

ח”כ מיכאל איתן פונה לשר הפנים שטרית לפרסום דו”ח מניין הקולות ולחשוף את תבוסת קדימה בבחירות

אריק זיו ויזר

הטעות הקריטית של נתניהו בירושלים / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

מינס כפול שתיים

אלי חזן

פסח בישר על בוא האביב בכרמיאל

אלי חזן
דילוג לתוכן