21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

למרות מזג האוויר הסוער, מאות השתתפו בכנס התמיכה לעו”ד אלון סיסו

יו”ר הליכוד בנימין נתניהו, ביחד עם עשרה חברי כנסת מהליכוד, ואחרים השתתפו בכנס תמיכה במועמד הליכוד לראשות העיר קריית ים, עו”ד אלון סיסו. בכנס השתתפו מאות מבני הקריה, מורים במערכת החינוך של העיר ואחרים, שהביעו תמיכה במועמדות של אלון סיסו.
הכנס הוא למעשה האירוע התקשורתי הראשון בו השתתף ביבי נתניהו, לאחר שהתפרסם המועד הסופי לקיום הבחירות לכנסת, ב- 10 בפברואר 2009.
האירוע כוסה ע”י העיתונות הכתובה הארצית, ששלחה לאירוע את העיתונאי שלום ירושלמי, הכתב הבכיר של העיתון מעריב, שמסקר את הבחירות בקריית ים מקרוב.

לצידו של בנימין נתניהו התייצבו חברי הכנסת, יולי אדלשטיין, יובל שטיינמיץ, גדעון סער, לאה נס, לימור לבנת, משה כחלון וישראל כץ.
בלטו גם מועמדים שיתמודדו ברשימת הליכוד בבחירות הקרובות, אלוף במילואים עוזי דיין, יחיאל לייטר, רל”ש לשכתו של בנימין נתניהו , מועמדת הגליל והעמקים טובה מעוז,וקרן ברק.
ביבי הדגיש את מחויבות הליכוד ומחויבותו האישית כלפי אלון ורואה בו הדור הצעיר והבא של הליכוד. כמו כן הביע נכונות לסייע ולעזור לאלון בכל עת שיתבקש

הדוחק הרב בכניסה, אילץ את אנשי האבטחה של ביבי להכניסו מדלת צדדית, לאחר שהפתח של האולם התמלא בקהל רב, למרות שהוזרמו כיסאות לאולם בכל מהלך האירוע, עמדו רבים, מחוסר מקום.
 
מועמד הסיעה האתיופית מר ראובן מששה, פתח את הכנס והביע תמיכה בלתי מסוייגת של הקהילה האתיופית במועמדותו של אלון סיסו.
עו”ד אלון סיסו התחייב להקדיש 24 שעות ביממה מעצמו למען קריית ים, ולמען החינוך בה. אלון סיסו סקר את כישלונה של מערכת החינוך התרבות והספורט בעיר, והבטיח כי עתיד חדש מחכה לקרית ים מעבר לפינה, הן במישור המקומי והן במישור הארצי, כשהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה.
את הכנס סיים יו”ר הליכוד בנימין נתניהו, שהביע את בטחונו בניצחונו של אלון סיסו, נוכח גלי האהדה והתמיכה של הציבור, שלמרות מזג האוויר הקשה הגיע לכנס.
את הכנס הנחה פיני בן שמואל, ראש הצוות האסטרטגי של אלון סיסו. 
צילום טובה מעוז











אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ יובל שטייניץ וח”כ ישראל כ”ץ בכנס תמיכה בסמי מלול

אריק זיו ויזר

עכו ללא הפסקה

אריק זיו ויזר

הסקרים חד משמעיים בלוד : יורם מרציאנו הוא ראש העיר הבא

אלי חזן

בעקבות האיום בתביעה: יעל פז-מלמד מתנצלת בפני תושבי כפר תפוח.

בני בגין בכנס בחירות בפתח תקווה

אריק זיו ויזר

נתניהו מוסר את ירושלים לחרדים /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן