39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

למעלה מ-1,000 איש התפללו בקבר יוסף

מחדשים ימי קדם בשומרון

למעלה מאלף איש מרחבי הארץ השתתפו אמש (ב) בכניסה מיוחדת לקבר יוסף לרגל י”א חשון – יום פטירת רחל אימנו.

הכניסה לקבר יוסף היתה באישור וליווי צה”ל ואורגנה ע”י אגודת”שכם אחד” והמועצה האזורית שומרון.

לאורך כל הלילה נכנסו המתפללים בסבבים באוטובוסים והתפללו בקבר יוסף – דתיים, חרדים, מסורתיים וחילונים.

במהלך הערב נערך במקום טקס “חלאקה” לילד שהגיע לגיל שלוש.

בין הבאים היו רבנים ומקובלים, ביניהם האדמו”ר מביאלא, המקובל הרב יוסף שוורץ – “הסבא”, המקובל הרב יעקב דויטש, וכן יו” רועדת הפנים של הכנסת ח”כ דוד אזולאי (ש”ס) וגרשון מסיקה ראש המועצה האזורית שומרון.
ההתרגשות הרבה הקיפה גם את האזרחים וגם את החיילים במקום. חיילים רבים התפללו וקראו בספר התהילים יחד עם האזרחים כשדמעות בעיניהם.

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה הודה לחטיבת שומרון בראשות אל”מ נמרוד אלוני וכן לקצין ההגמ”ר רס”ן מקי סיבוני על האבטחה והמאמץ במשימה החשובה של הכניסות לקבר יוסף והביע תקוה לחידוש השהייה המלאה בקבר יוסף בקרוב:
“ביום פטירתה של רחל אימנו אנו שואבים כוחות מדמותה דווקא בקברו של בנה יוסף הצדיק, אנו סמוכים ומאמינים שהדברים שנאמרו לרחל במדרש -‘מנעי קולך מבכי ועיניך מדמעה כי ישכר לפעולתך ושבו בנים לגבולם’- יתקקימו בכל מרחבי ארץ ישראל והשומרון, ובפרט בקבר וסף. אפילו ע,פ הסכמי אוסלו הארורים קבר יוסף נמצא בשליטה מלאה של מדינת ישראל ואנו מצפים לחזרה מלאה לקבר יוסף בקרוב, בעזרת ה'”.
יו”ר ועדת הפנים של הכנסת ח”כ דוד אזולאי (ש”ס) לא הסתיר את התרגשותו הרבה ובירך את העוסקים במלאכת שיפוץ הקבר: “אני תקוה כי יוגברו הכניסות של יהודים להתפלל בקבר יוסף. תבורכנה ידי העוסקים במלאכה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סקר הסקרים:משאל עם בנושא ההקפאה

אריק זיו ויזר

סיסו חגג בר מצווה לבן וכל הליכוד הגיע לחגוג איתו

ליכודניק

אללי בשירות הקהילה האתיופית בתחום החינוך

אריק זיו ויזר

איך נפלו גיבורים משה ובנו אליעד

אריק זיו ויזר

בית כנסת בירושלים הוצת והושחת

אריאל אילוז

מרה שחורה : מסלאווי במכתב למסתננים

אלי חזן
דילוג לתוכן