19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

למי מותר להרעיש בישראל

מר ג’ובראן, אנחנו לא אורחים כאן. הקב”ה הבטיח ליעקב אבינו “ונתתי את הארץ הזאת לזרעך אחריך אחזת עולם”. ושהאורחים הערבים לא יפריעו עם הקולות במסגדים לבעלי הבית האמיתיים.

 

 

השופט סלים ג’ובראן, פסל ב-17.10.13 את הקמפיינים של רשימות הליכוד בכרמיאל וביפו, בו מבטיחים ראשי הרשימות למנוע את הקמת המסגדים בעריהם כדי להימנע מהקולות הרמים של המואזין במסגדים.

 

זהו אותו סלים ג’ובראן שהשאיר במעצר לפני כשמונה שנים את אלישע סביטצקי בטענה שהקריאה בקול רם של “שמע ישראל” והמילים “הר הבית בידינו” על הר הבית היא “התפרעות”.

 

לכאורה נראה שיש כאן סתירה, אך לא! השופט ג’ובראן כמו רבים מחבריו בשמאל הקיצוני רואה ביהודים אורחים במדינה בעוד הערבים הם בעלי הבית. לבעל הבית מותר לעשות רעש בביתו בכל שעה שהוא חפץ. האורח צריך להבין את מקומו ולהתנהג יפה ובנימוס ולא להפריע לבעל הבית.

 

מר ג’ובראן, אנחנו לא אורחים כאן. הקב”ה הבטיח ליעקב אבינו “ונתתי את הארץ הזאת לזרעך אחריך אחזת עולם”. זה שלנו כי כך החליט הקב”ה ושהאורחים הערבים לא יפריעו עם הקולות במסגדים לבעלי הבית האמיתיים.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו קול דמי ילדנו זועקים אליך מין האדמה – עד מתי ????

אלי חזן

פרשת דברים -“שבת חזון”

אלי כהן

ימי התום

אלי חזן

בין אירן לבין עזה: הפחד מהרתעה

אלי חזן

עצמאות 65 : בין חזונו של הרצל לבין עצמאותנו האישית

אלי חזן

פשיטת רגל לזכויות אדם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן