33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

למי יש אינטרס לפגוע בליכוד?

פרסום ספק ציני ספק מרשעות על תוצאות הבחירות במגזר הדרוזי יש בו מעין רמיזה מכוונת נגד מועמד הליכוד במגזר, וגם ניסיון ציני לפגוע בליכוד במגזר הדרוזי בפרט ובמגזר הלא יהודי בכלל, הפרסום היה חסר אובייקטיביות שהציג את התוצאות בבחירות הנוכחיות תוך התעלמות מוחלטת מהגידול ביחס לבחירות הקודמות, וביחס למשאבים שהוקצו לבחירות במגזר הלא יהודי, וביחס באחוזים ולא רק במספרים לתוצאות הבחירות בכל הארץ, והשאלה מדוע פורסמו תוצאות הבחירות רק במגזר הדרוזי ולא במגזר לא יהודי, ולמה לא פורסמו התוצאות במגזר האתיופי ובמגזר הרוסי? שכן אם הייתה הגינות בפרסום היו מתפקדי הליכוד וראשי הליכוד מתייחסים ביתר כבוד והערכה גם לעדה הדרוזית וגם למועמד מטעמה ח”כ איוב קרא שלפחות הוא הצדיק את המנדט שלו.

לא היה שום סימן להגינות אלא רצון לפוגעניות מכוונת נגד המגזר הדרוזי והמועמד מטעמה ח”כ איוב קרא, שהתמודד עם נתונים בלתי אפשריים כדי להגיע להישג הזה, והיה ביכולתו להשיג יותר אם הנתונים המכשילים לא היו מפריעים למאמצים הכבירים שהושקעו.
לא רציתי לפרסם כי אין לנו עניין להתבכיין וזה לא בטבענו, אך כאשר מען דהו מנסה להציג תמונה חד צדדית במטרה מכוונת ורשעית לפגוע ולהציג מראית עין של כישלון, לא נותר בידינו אלא לפרסם את הדברים לעיני כל, ואחד המכשולים היו חברי ליכוד וחברי מרכז הליכוד שאף התמודדו בפריימריס האחרונים, אך ביום הבחירות פעלו לטובת מפלגה אחרת למרות שקיבלו במרמה לכאורה תקציב לבחירות מהליכוד, בנוסף למפגעים האנושיים מבית היו לנו עוד מכשולים שנאלצנו להתמודד עימם ובעיקר מכשול התקציב הדל, שכן המתחרים שלנו היה להם תקציב רק לפרסום בעיתונים בגודל כל תקציב הפרסום שעמד לרשותנו, וכך ראינו נוכחות מאסיבית של כל המתחרים אם בעיתונים ואם באתרי האינטרנט ואם בשלטי החוצות שהושקעו בהם מאות אלפי שקלים, מול עשרות בודדות שהיו ברשותנו לפרסום הכולל, בנוסף לכך כל המועמדים החל מליברמן כלה בציפי לבני עד אהוד ברק ביקרו בכפרים הדרוזיים, הפריחו הבטחות ותמכו במועמדם ודיברו בגובה עיניים עם הבוחר תוך כיבוד המנטאליות והמנהגים הייחודיים לאוכלוסיה זו, ורק ביבי נתניהו שביקר בגליל ובצפון הארץ לא טרח לכלול בסיורו אפילו ולא כפר דרוזי אחד, התעלם מ- 20% מהבוחרים וכאילו אמר שאני לא זקוק ולא מצפה מכם לקולות, ולמרות זאת הצלחתו הכבירה של ח”כ איוב קרא והצוות שליווה אותו ראויה להערכת מפלגת הליכוד מוסדותיה ובכיריה, על גידול חסר תקדים של אחוזי ההצבעה לליכוד במגזר הדרוזי.
ביתן להגדיר את התוצאות כמהפך פוליטי במגזר הדרוזי שלדעת רבים המגזר היה הפתעת הבחירות בליכוד, ואם נבחן את התוצאות בהשוואה לבחירות קודמות מתבררת תמונה מרשימה למשל בדליית אלכרמל שבבחירות הקודמות הביאה 56 קולות בלבד בבחירות הנוכחיות הגדילו את מספרם ביותר מאלף בוחרים והתוצאות הגיעו לכדי 1206 קולות. כך גם בכפרים נוספים למשל במע’אר היה בבחירות הקודמות 47 קולות ובבחירות אלה 336 קולות, בית ג’ן עם 19 קולות בבחירות הקודמות ו 463 בבחירות
הנוכחיות והמגמה הזו אפיינה את כל הכפרים הדרוזיים וחלק ניכר בכפרים הערביים, והתוצאות המרשימות ניתן לזקוף אותן למועמד הליכוד המוערך איוב קרא וצוות הפעילים שעבדו ימים כלילות לצידו כדי להגיע לתוצאות אלה.
לפני שמישהו מנסה להכפיש איש או מגזר אולי יואיל בטובו להציג נתונים טובים מהנתונים האלה, ואלי תתחילו לחשוב על כוח האחדות בתוך הליכוד במקום להפעיל מסכת הכפשות שרק פוגעת בליכוד, ואם למישהו יש רצון לעשות דין וחשבון על תוצאות הבחירות אנחנו מוכנים לכך ובתנאי שיהיו אובייקטיביות, ולא לזרוק מספרים מבלי להביא בחשבון את הרקע והתנאים שהתמודדנו איתם, ואולי הגיע הזמן לפנות למי שחתום על ההישג הזה ולבקש סליחה ולומר ולו פעם אחת תודה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כנס בחירות הליכוד – אח”י

אריק זיו ויזר

אנחנו ימין./מאת:אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

מפגן כוח של מועצת יש”ע

אריק זיו ויזר

הפעילות של מטה הבחירות הליכוד אור יהודה

אריק זיו ויזר

להחזיר את השפיות לליכוד

אריק זיו ויזר

ס’ ראש העיר, ארנון גלעדי: “נפעל להוציא את הצעירים התל אביבים מהאדישות ולהביא את העיר להישגים”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן