18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

למה לנו בחירות עכשיו

ביבי רוצה בחירות בשיא כוחו. ביבי לא רוצה בחירות אחרי שאובמה ייבחר לקדנציה שנייה. ביבי פוחד מהתחזקות מחנה השמאל. ביבי פוחד מלחצים של אובמה עליו שיפגעו בו בבחירות.

 

אני מציע לביבי לאמץ את סיסמת פייגלין “מי שמאמין לא מפחד ” – יש לך ביבי עוד שנה וחצי לבחירות במועדן. לך ביבי בדרכך ובדרך שהכתיב לך אביך ז”ל הרוויזיוניסט, מי שהיה הכי קרוב לז’בוטינסקי.

אל תפחד לא מהשמאל ולא מהתקשורת, לא מאובמה ולא ממערכת המשפט. בשנה וחצי אפשר להסדיר את כל הישובים הבלתי מוסדרים ביו”ש, לשנות את החוק האומלל שלא בונים על אדמות פרטיות (אם בכלל יוכח שהאדמות פרטיות),להפקיע אדמות מעין אלו אם יימצא, שנכון הדבר משיקולי בטחון או התיישבות, ולהכריז על ריבונות ישראלית בכל הישובים היהודיים ביו”ש.

ביבי יכול בקלות לדלג על משׂוכת חוק טל בהצעת פשרה, שתתקבל ע”י ליברמן והחרדים אם רק ירצה בכך. אם הצעת פשרה לא תצלח לצרף כל מפלגה לקואליציה, שתסכים לקווי יסוד הממשלה בלי שום חשבונות פוליטיים. אם הממשלה תיפול בגלל חוק טל או תקציב, יש להגיע להסכמה רחבה גם עם האופוזיציה לתאריך רחוק ככל האפשר לבחירות. בינתיים, לעשות לעשות ולעשות מתוך האג’נדה הרוויזיוניסטית ומצע הליכוד בהתיישבות בכלכלה וברווחה שמטיבה עם העם. בסופו של דבר הליכוד יגיע לבחירות בלי תרגילים פוליטיים ובהישגים רבים, שיניבו יותר מנדטים בקלפי ואמון מחודש לקדנציה נוספת. עדיין לא מאוחר.                                              



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משפט נתניהו- משפט נגד הימין

דניאל נחמיה

מהדר בקפיטליזם ועד הדר בנהיגה ועוד נושאים בתפזורת מחוץ לקופסא!

אריק זיו ויזר

פרשת וירא – הסנגוריה הציבורית של אברהם אבינו על סדום ועמורה

אלי כהן

צודק העולם שכולו נגדנו

זאב בן יוסף

אלוהים, שמור אותי מידידי, עם שונאי אסתדר בעצמי!!

אריק זיו ויזר

לחלק את העושר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן