32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

ליצור שלם מהחלקים

שלמה מדמון במסר לחברי הליכוד על מהותה של הדמוקרטיה בתנועה 

 

חברי מרכז ופעילים יקרים:

במובן הפילוסופי אין חיים שלצידם פעילות פוליטית ציבורית ללא התנסות של חשיפה ללחצים נפשיים שחלקם נובעים מהסביבה שאתה פועל בקרבה ובחלקה מהרגישות האישית המוטבעת בכל אחד ואחד מאיתנו.

במשך פעילותנו של שנים רבות בתנועה במסלול של כל אחד ואחד מתוך אידיאולוגיה, פעילות לשמה בצדקת הדרך, אינטרס אישי ומתוך שאיפה למצוא את מקומך בתפקיד ציבורי או נבחר ציבור שהמערכת מציעה.

לעיתים חל שבר של כישלון אי אמון בנבחרים שתמכת ופעלת רבות למענם מקבל משוב חוזר שלילי,מקריבים את חווית הקולקטיב וענייני התנועה שבשמם נשלחו לשרת ולהנהיג, למען האינטרס האישי שלהם, חוסר התייחסות ומתנהגים איתך כדבר מובן מאליו וכיחיד לא תצליח לשנות מאומה ותחזור לפעול ותקדיש מזמנך כבימים ימימה – לצערי תופעה זו מצד מנהיגנו הנבחרים ותחושת התסכול בקרב הפעילים בליכוד הפכה למין מנטרה שחוזרת על עצמה שנים רבות.

לאחרונה אנו חשים שחל שינוי בתפיסה ובחשיבה של רבים רבים מחברי התנועה, פעיליה וחברי המרכז והדבר נתן את ביטוייו בהתנגדות הנחרצת של חברי המזכירות לא לאשר את הצעת יו"ר התנועה למנות מנכ"ל חדש לתנועה והסיבות ידועות וטוב שקרה כך למען היו"ר ולמען התנועה בכללותה.

מנגד השטח ופעילים מרכזיים משנסים מותניים ולוקחים על עצמם פעילות מבורכת של אקלים ראלי להחזיר את התנועה לשפיות ופעילות שוטפת והתנהלות על פי החוקה וערכיי התנועה שצמחנו על ברכיה.

הביטוי ללא פשרות ומאבק מנצח יחליף את התוהו ובוהו הטראומתי שנוצר בתנועה ולגרום לרסיסים לבנות את השלם.

חברי מרכז ופעילי שטח יקרים אל לנו לחשוש בידינו היכולת לקבוע ולהכריע באופן דמוקרטי כל החלטה שתעלה לסדר היום בהצבעה של רוב מיעוט שהכרעת לטובת העניין ולו דווקא לטובת המעוניין.

אנחנו לפני כינוס ועידה וחשוב שנפעל יחד ליצירה מחודשת ולכונן ראייה נכונה לבחור את המעומדים הנכונים שיציבו את נכונותם להיבחר בראש כל פונקציה הנדרשת במוסדות התנועה, וחשוב יותר מכל להתמקד בבחירת מועמדי שטח מיומנים וראויים – שהרי שרים וסגניי שרים ידיהם מלאות עבודה בממשלה ובפרלמנט והעבר לימד אותנו שאינם פנויים דיים לענייני פעילות התנועה היומיומית והתוצאות בבחירות האחרונות ולפני, מדברות בעד עצמן.

יש לזכור!

אנו תנועה שחרוט על דגלה דמוקרטיה פלורליזם והרוב יכריע, ומי שחושש מערכים נעלים אלה וכופה את דעתו ההפוכה מכוח שררה מקומו אינו איתנו.

בכבוד רב

עבדכם הנאמן

שלמה מדמון חבר מזכירות הליכוד

חבר מרכז "ומייסד"

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביטן מתעקש על נתניהו

מערכת האתר

ישראל שלי טוענים שגבריאל הוא מלאך וקוראים לפעולה מיידית

אריק זיו ויזר

המטה החרדי : מתנגדים למתווה ועדת פרי

אלי חזן

ח"כ חיים כץ- הבולדוזר החברתי שלא מפסיק לעבוד

יום הולדת שמח ליוסי לבקוביץ' – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

אביב חדש לרחובות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן