26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

לילך דרשר וחברי קבוצתה אירחו את השר יעלון בכנס ענק באילת

המשנה לראש הממשלה והשר לנושאים אסטרטגיים  משה (בוגי) יעלון היה אורח הכבוד של לילך דרשר,אהרון טפיירו,שלומי גבאי וחברי קבוצתם  בכנס השנתי של לשכת סוכני הביטוח שנערך במלון הרויאל ביץ' באילת.

היום נפתח במפגש ובדיון מהנה ומעניין בבית קפה בו נכחו השר יעלון,לילך דרשר,אהרון טפיירו,מוטי קינן מנכ"ל לשכת סוכני הביטוח,אודי כץ נשיא לשכת סוכני הביטוח,ויועצו הנאמן והמסור של השר איציק אשכנזי,השר היה מופתע כאשר סיפרו לו המנכ"ל מוטי קינן ולילך דרשר כי מרבית באי הכנס הם חברי ליכוד ושבכוונתו של המנכ"ל לפנות לחברי הלשכה ולבקשם להתפקד לליכוד ובמהרה.

 

לאחר מכן נכנסו כולם לאולם הגדול של מלון הרויאל ביץ' בו המתינו לשר יעלון 719 משתתפים!!(אצל סוכני ביטוח כמו אצל סוכני ביטוח ,הכל ספור ומתועד ולכן המספר המדויק) וחלק מהנוכחים נאלצו לעמוד עת נאם כבוד השר וזאת משום שהאולם מכיל רק 700 מקומות ישיבה.

 

השר יעלון פתח את הרצאתו בהומור כאשר סיפר מס' בדיחות על סוכני הביטוח ויושבי המקום פשוט התמוגגו מצחוק,מסתבר שכבוד השר חוץ מכשרונותיו ויכולותיו הידועים ניחן גם בחוש הומור משובח.

כבוד השר הודה ללילך דרשר,לאהרון טפיירו ולשלומי גבאי על ההזמנה ושטח בפני הקהל הרב את משנתו הבטחונית,השר הציג את השקפתו ודעותיו באשר למתרחש במזרח התיכון בזמן האחרון ובעולם בכלל.השר גם הדגיש את ההשלכות והקשר בין המצב הבטחוני והמצב הכלכלי.

 

הרצאתו של השר עסקה גם בנושאים חברתיים,ובאי הכנס הגדול התרשמו מאד מדעותיו החברתיות ומעצם העובדה כי אין השר מדבר על נושאים בטחוניים בלבד (נזכיר שמדובר באיש שהיה הרמטכ"ל ובד"כ אנשי צבא רמי דרג מתרכזים בענייני בטחון יותר מאשר בעניינים חברתיים) ומחזיק בדיעות חברתיות ברורות מאד והינו בעל רגישות חברתית יוצאת דופן.

 

בסיום הרצאתו (כ 45 דקות)נעמדו כל האורחים ובמשך כ 3 דקות לא הפסיקו למחוא כפיים לכבודו של השר יעלון,לא מעמד שרואים כל יום ובכל אירוע,הרושם שהשאיר כבוד השר יעלון על באי הכנס היה פשוט כביר.

אחד מבכירי ענף הביטוח בארץ סיכם ואמר :"אם זה סוג האנשים אשר נמצאים בליכוד אז אין ספק שמדובר במפלגה שצריכה להמשיך ולהנהיג את המדינה גם בשנים הבאות".אין ספק שהשר יעלון עשה שירות גדול לליכוד.

 מן הכנס נעדרו מודי סעד ושוקי אוחנה חברי הקבוצה וזאת בשל שירות מילואים.

השר יעלון הודה בחמימות ללילך דרשר ואהרון טפיירו בסיום הכנס על ההזמנה וציין כי הכנס היה יוצא מן הכלל.

 

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מעמד האישה בסער

אלי חזן

כנסת של פחדנים

אריק זיו ויזר

"ישובי בקעת הירדן הם חומת המגן המזרחית של מדינת ישראל"

אריק זיו ויזר

בוגי יעלון במפגש פוליטי בהרצליה

אריק זיו ויזר

אדלשטיין: "התפטרות ברק, עצמאות לליכוד"

אלי חזן

ארדן בהתקפה ליכודית : ועתה ויטלי חייקין

אלי חזן
דילוג לתוכן