38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ליכוד1 ותא לביא נפגשו עם השר בוגי יעלון

בתחילת השבוע (יום ראשון, 10/01/10) נפגשו חברי קבוצת “ליכוד1” ופעילי סטודנטים מתאי “לביא” של הליכוד עם המשנה לראש-הממשלה והשר לנושאים אסטרטגיים משה (בוגי) יעלון, בלשכת השר בירושלים. במהלך השיחה העלו חברי הליכוד את הנושאים המעסיקים אותם ברמה הלאומית והתנועתית וזכו להתייחסויות ענייניות מצד השר. לאחר מכן פרש השר את משנתו המדינית-פוליטית ותיאר איך הוא רואה את דרכה של מדינת ישראל בשנים הקרובות תוך סקירת נושאי הקפאת הבניה ביהודה ושומרון, האיום האיראני, היחסים עם טורקיה ומצרים וסוגיית גלעד שליט ושחרור מחבלים.
בעניינים פנים-מפלגתיים הביע השר יעלון הזדהות עם דאגתם של חברי ליכוד1 בנוגע למצב התנועה, הסניפים הסגורים, ובייחוד ממצב הצעירים.
השר יעלון סיפר שהוא העלה בעבר את נושא צעירי ונוער הליכוד בפני ראש הממשלה, והבטיח שידאג שהנושא לא ירד מהפרק עד למציאת פתרון לקיפאון.

באירוע נכחו משה איפרגן (ירושלים), יוני גולדבלט (חיפה), אלון מגן (כפר-סבא), מוטי דטלקרמר (ראשל”צ), יוסי לבקוביץ’ ויוסי דהן (בית שמש), איתי חיים (נצרת עילית), יניב רג’יניאנו (נתניה), ליאור חיימוביץ’ (נתניה), יאיר פריימן, אריאל מורלי, דוד שיאן, מירי גפן, אורי צדיק, דוד גלפונד וליאור עייש (האונ’ העברית), וחברים נוספים מאוניברסיטאות בר-אילן ותל-אביב.

לאחר הפגישה המוצלחת, התכנס פורום ליכוד1 לדיון בנושא הבחירות העתידיות לראשות צעירי הליכוד. קבוצת ליכוד1 תמשיך לפעול בסניפים ובשטח, וזאת על מנת לוודא דבקות מקסימלית בערכי התנועה ורוח מנהיגיה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עפיף עבד מירכא חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אריק זיו ויזר

כנס השדולה היהודים האמריקאית -האיפ”ק – האם ההאיפ”ק שינה את מדיניותו – נרקיס פ. אלפי וואשינגטון

בוגי יעלון ביום ירושלים תשס”ט – החגיגה המרכזית: ישיבת מרכז הרב

אריק זיו ויזר

האם פייגלין ינצח בבית שמש ?

אלי חזן

נפתח המירוץ לכנסת של סנדרה רג’ואן

אריק זיו ויזר

צחי הנגבי במפגן צעיר בצפון

אלי חזן
דילוג לתוכן