18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

ליכוד- קדימה: מצא את ההבדלים

הכותרות תחת שלטון הליכוד מזכירות מדינות משעממות… נורמאליות. איפה, איפה הריגוש ששלטון קדימה הציע לחובבי האקשן. אין לי עניין לשווק את קדימה, אבל טעימה קטנה בחינם- בימים שהמחירים רק עולים- לא תזיק… הלכתי לארכיון…

יש אנשים שמוכנים לשלם הרבה כדי לחוות ריגוש עז. פושעים עתירי ממון- לא יחזרו למוטב המשעמם, רק משום הריגוש הכרוך בסריקת המכונית בגלל חשד למטען נפץ. חובבי הרפתקאות לא יוותרו על הריגוש שמציעה קפיצת באנג'י. בין האופנוענים תמצאו רבים שהיו רוצים לראות ביטול הגבלת מהירות.

ממשלת הליכוד משעממת את האזרחים המכורים לריגושים עזים. אתה פותח עיתונים, שומע רדיו או צופה במהדורות החדשות בטלביזיה- ורואה כותרות ענק שמזכירות מדינות נורמאליות. שביתות ומחאות. מה זה? זה ריגוש??

איפה מנוסת מיליוני האזרחים למקלטים. איפה מצעד נחקרי קדימה?- שחר אדום כל חצי שעה… הירשזון המכחיש… הנגבי והקלון… חיים רמון והלשון… וינוגרד עם תעודת הציונים שהנפיק… לא שכחנו את דעתו של הלוליין הפלילי, ראש ממשלת קדימה על מוסד מבקר המדינה: "קרקס", הוא אמר. איפה הבוז לכנופיית שלטון החוק?.. מה יש לנו היום?

רופאים עובדים, מפיצים שמועה שהם בשביתה כדי לזכות בשיפור תנאים- זה ריגוש??? צעירים חסרי מנוח רוצים דירה שכורה בצפון ת"א, במחיר דירה שכורה בצפון קריית גת- זה ריגוש? שמאלנים פטריוטים, נחרדים מהרעיון ללמד ילדים בגן את התקווה- זה ריגוש? עמוס עוז מתפלש בעפר רגליו של העבריין אריה דרעי- זה ריגוש? יאיר לפיד מוכיח מדי שבוע, שניתן להפליץ מהמקלדת מעשה קסמים- זה ריגוש?

הכותרות האלה כל כך דלילות ותפלות, שהגעגוע לממשלת קדימה מגיע לרמה של ייסורי נפש. ציפורה לבני חשה בכך. בראיון שנתנה למיה בנגל היא נוגעת בשוקר חשמלי בגעגועים המייסרים: "אני מציעה שכל אחד יישאל את עצמו איפה הייתה ישראל לפני שנתיים וחצי" (מעריב / 20.7.11). היא אמרה "שנתיים וחצי", אבל התכוונה לקדנציה של ממשלת קדימה. היו לה עוד כמה הערות שמלשינות על עולמה הפנימי – כמו געגועיה לחשוד בפלילים שרון, וליכולת הניהול של הנאשם בפלילים אולמרט- אבל נניח לזה.

אין לי עניין לשווק את קדימה כמפלגת האקשן הגדול, אבל טעימה קטנה בחינם- בימים שהמחירים רק עולים- לא תזיק… שופופו…

 

 

למאמר המקורי ולקטע הוידיאו שבו אולמרט מבטיח לנו גן עדן (אך כמובן לא עומד בהבטחתו) – לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כמה מילים על הפגנות

אריק זיו ויזר

דן אלמגור- ציטוט מהארכיון

אלי חזן

היכונו לחטיפה הבאה

אריק זיו ויזר

נוני מוזס, אמור לי מי חבריך

אלי חזן

שקרנים נמאסתם

אריק זיו ויזר

אולמרט מסוכן לישראל!

אלי חזן
דילוג לתוכן