18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
אבל בליכוד

ליכודניק מרכין את ראשו על לכתו של יחיאל קדישאי

יחיאל קדישאי, בית"רי, רוויזיוניסט ואיש ישראל ששימש גם האדם הקרוב ביותר למנחם בגין במשך שנים, הלך השבת לעולמו. הוא יובא למנוחות מחר בבית העלמין נחלת יצחק בגבעתיים בשעה 14:00. יו"ר הכנסת ספד לו.  



אבי אילון, חבר מרכז הליכוד, הציע בשנים האחרונות להעניק את אות יקיר הליכוד לקדישאי. נשיאות הליכוד כונסה השבוע ואישרה את הענקת האות. קדישאי היה אמור לקבל זאת עוד פחות מחודש בעת ישיבת המרכז המתוכננת. 

 

יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין ספד לו הערב : ״קדישאי היה אדם ששירותו הציבורי כאיש אמונו של מנחם בגין ז"ל תרם תרומה עמוקה למדינת ישראל לבטחונה ולשלומה. יחיאל ברח מן הכבוד והיה מאותם אנשים מופלאים שנאמנות וצניעות היו סגולותיהם וסימן ההיכר שלהם. באחד הראיונות האחרונים לתקשורת, לפני שלושה חודשים, אמר דברים צלולים ונכוחים שלטעמי ראויים לשמש נר לרגלנו: ׳אנחנו צריכים לעמוד על זכותנו להיות חופשי בארצנו – כולל יהודה, שומרון וכל המקומות שהם שלנו. אנחנו כאן בכוח הזכות, ולא בזכות הכוח׳. תנחומי לאשתו האהובה אסתר ולבנו״.

 

לפני מספר חודשים יצא לאור ספרו הביוגרפי של קדישאי. מצ"ב הביקורת שכתב עליו אלי חזן בעיתון "ישראל היום" 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מערכת 'ליכודניק' משתתפת בצערו של שר הביטחון משה (בוגי) יעלון

אריאל אילוז

ליכודניק משתתף בצערו של יו"ר הכנסת בשל מות אחיו

אלי חזן

אזכרתו החמישית של עוזי כהן ז"ל – 22/1/2013

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערה הכבד של חני בליויס בשל מות אביה

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של עובדיה קרא בשל מות אביו

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערם של חגית ושלמה אלמגור בשל פטירת אימם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן