29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ליכודניקים רבים חגגו ל”ג בעומר אצל גלעד מזרחי/מאת יעקב מאור

מדורת ל”ג בעומר המסורתית של הליכוד התקיימה גם השנה בחצר החווה של חבר המרכז הליכוד גלעד מזרחי, בסמוך לצומת בילו. בחגיגה השתתפו מאות פעילי ליכוד וראשי סניפים מרחבי הארץ, וגם ח”כים כיבדו את הקהל והאירוע בנוכחותם. המדורה היתה ענקית בכל קנה מידה. המארח הכין ערימה עצים בגובה של בית, ובקוטר של כאוטובוס. השר משה כחלון הוזמן להדליק את העצים, ולהבות האש התנשאו לגובה של כארבע קומות. למשתתפים הוגש כיבוד רב של בשרים על האש ושתיה כיד המלך. הזמר דקלון ותזמורתו הנעימו בנגינה ושירה. חברנו משה ענקי הינחה את הארוע בטוב טעם.
בין המברכים היו השרים משה כחלון, לימור לבנת, והשר יולי אדלשטיין, והשר לשעבר גדעון עזרא, פטרונו וידידו של המארח גלעד מזרחי. מלבדם השתתפו גם חברי הכנסת חיים כץ, כרמל שאמא, ציפי חוטבלי (השכנה מרחובות), איוב קרא, מירי רגב. בין המכובדים היו גם חברי הכנסת לשעבר דני בנלולו ונעמי בלומנטל, וגם ראש עירית רחובות שוקי פורר, שבעל השמחה גלעד מזרחי הוא חבר מועצת העיריה שלו .
גם ראש הממשלה וראש הליכוד בנימין נתניהו שלח ברכה אישית למשתתפי האירוע, באמצעות חבר הליכוד מוטי גלעדי.
מוטי אמר שלדעתו ל”ג בעומר הוא החג הליכודניקי ביותר מבין כל חגי ישראל, משום ששם החג ל”ג בעומר – זה ראשי תיבות של “ליכוד גדול”. הקהל אהב את הרעיון, והגיב במחיאות כפיים ממושכות.
מוטי גלעדי גם בידר את הקהל בחיקוי של הנשיא שמעון פרס. הוא נשא מעין נאום ברכה לחברי הליכוד, תוך שהוא מברך אישית בקולו של פרס כמה פעילים בולטים כמו שלמה מדמון, דוד אושר ויוסי פלח ואחרים. הקהל געה בצחוק.
באירוע השתתפה גם פעילת השמאל ממפלגת קדימה, אנסטסיה מיכאלי, שהצליחה להידחק לכנסת בקולותיהם של מצביעי הימין ממפלגת ישראל-ביתנו.
בין החוגגים את החג היהודי בלטה גם קבוצה של דרוזים שהגיעו מהצפון, בראשות סאבו סקר ועזאם עזאם.
זו השנה החמישית שגלעד מזרחי מזמין חברי ליכוד למדורת ל”ג בעומר, ומידי שנה אנו רואים באירוע יותר משתתפים ממשפחת פעילי הליכוד המורחבת. אירוע זה קונה לו מעמד של מסורת ליכודית, בדומה למפגש המסורתי שנערך בכל שנה בחול המועד סוכות בחצר ביתו של השר ישראל כץ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פיניאן ואקוניס בנצרת עלית אצל ראש העיר שמעון גפסו / טובה מעוז

אריק זיו ויזר

תקשורת והגינות פוליטית/ מאת :אסתר שושנה לזרוביץ

אריק זיו ויזר

זעם בליכוד – נתניהו רימה אותנו עם מחוז ירושלים.

אריק זיו ויזר

סניף הליכוד בטבריה מאוחד

אלי חזן

הוגשה תלונה למשטרה על ההתפקדות הכפולה.

אריק זיו ויזר

פרשה אקטואלית: פרשת ויצא /מאת זאב פז

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן