26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

ליכודניקים היזהרו: הזמירות מבית מדרשו של אבי גבאי הן לא יותר מתרגיל זו להגדלת גוש השמאל

השמאל שכח מה זה להיות יהודים, מגלה אבי גבאי. זה אחרי שהציע להשאיר התנחלויות במקומן ופסל קואליציה עם הרשימה המשותפת.

לכל הכיפות האדומות המתחילים לסמפט את הסבתא הסימפטית שפגשו לפתע ביער, יש לי חדשות; זאב זאב. על באמת.

המדובר בלא יותר מתרגיל זול וציני של גבאי להגדלת הגוש שלו. לניצול מעברות המערך והאיש שבזכות שלטון הליכוד הצליח להגיע בבזק לעמדת המנכ"ל (שכן אם לא המהפך החברתי של הליכוד מ-1977 ותיקון העוול ההיסטורי, היה גורלו כגורל אביו: טכנאי פשוט), יש ידע במתמטיקה. עם 20 המנדטים שהוא מקבל בסקרים ועוד ה-5 של מרצ, אין לו לאן להגיע.
והתכנית: להבריח את מצביעי השמאל של העבודה – למרצ ולהעביר לעבודה ליכודניקים תמימים שיתפתו להצטרף למנהיג המזרחי שנזכר פתאום לדבר בקולם. כך יגיעו הוא ומרצ ל40 מנדטים ולפתע השלטון יהיה אופציה.

לכל המפנטזים על האשליות מפי גבאי, כדאי להתפכח מהר מאוד: האיש שמתבייש בעובדה שהיה ליכודניק וממש מתחנן למפאיניקים שיאמצו אותו אל לבם באופן מתרפס ומשפיל, הוא אופורטוניסט שיעשה הכל כדי להגיע לתפקיד הבא. הוא ישכח מהר מאוד מה אמר, שניה אחרי שיבחר חלילה.

ולמרות שמדובר בתסריט לא ריאלי, אל תשכחו את לקח רבין. אני זוכר היטב את אותה מערכת בחירות ב-1992. כל הליכודניקים אהבו את רבין וראו בו אחד משלהם. מערכת הבחירות של העבודה הייתה בטחונית, אנטי שמאל ובסופו של דבר 8 מנדטים יקרים נשאבו מהימין אל רבין, ועוד 3 מנדטים לא פחות יקרים מהעבודה למרצ. כך גדל הגוש ההוא ואיפשר את אוסלו. כי אפילו רבין, שהיה ביטחוניסט עם קבלות ועקרונות – בניגוד לאופורטוניזם זול- לא יכול היה לנהוג אחרת שמימינו שמעון פרס ומשמאלו שולמית אלוני.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקול קול יעקב והידיים ידי עשו

אריק זיו ויזר

חשבון נפש דמוקרטי על פי משנתו של מנחם בגין

אלי חזן

חוק העמותות – מבוכה

אלי חזן

מה עומד מאחורי חוק הספרים

אריאל אילוז

השמירה על ארץ ישראל והשכר

חיים פוזן

פינסקר : אוטואמנסיפציה ליהודים. שלו : אוטואנטישמיות תוצרת ישראל.

ליכודניק
דילוג לתוכן