40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

ליברמן נשאר עם זחאלקה

לאן נעלם נזרי, ליברמן המלך הוא עירום, קדימון איסלאמי באירופה, מי ינצח את מחוז ירושלים בליכוד, מרות דוד ועד גל בק , שרידפה גדול יכולת אפס

יועץ לרועץ

ועדת האיתור החליטה על מספר מועמדים לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. מה שבעיני בלט יותר מכל הוא העובדה שאין יועץ ממוצא מזרחי. כולם ממוצא אשכנזי. נשאלת השאלה האם לא יכלו למצוא מועמד שהוא ממוצא מזרחי על מנת לאזן מעט ?

הסתבר שיש אחד כזה והוא לא הגיע לשלבים הסופיים. רז נזרי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, בן 42, במקור ממעלות. הוא אמנם נחשב לעילוי ויש לו לוק אשכנזי חננה אבל השם שלו, אוי השם נזרי.

בכל ההערכות שעלו בשנה האחרונההוא נחשב לאחד משלושת המועמדים המובילים כאשר אתה משווה את הרקורד שלו מול חלק משמונת המועמדים אין ספק שנעשה פה עוול לחננה המוכשר הזה.

חבל.


ליברמן קשקשן חסר אחריות

מי שבשנים אחרונות מפלגתו החזיקה בתיק הבטחון פנים האחריות על הבטחון בירושלים הייתה של ישראל ביתנו. מפלגת הפיקציה שפעם הם ימין אמין ופעם הם שותפים של זחאלקה. אך הוכח כי חוץ מברברת אין בהם כלום. יש כאלה שהבינו מוקדם יותר שיש בעיה. אילן שוחט שרק נבחר לכנסת ברח מליברמן זיג זג עכשיו שרון גל קיפל את הדגלים  וברח מליברמן. מה שמדהים איפה החבר של ליברמן בן כספית שישאל בשידור למה אנשים נוטשים את החבר שלו?

ועכשיו ליברמן מבקר את נתניהו ראינו כאשר הוא רץ בלי הליכוד מה הוא שווה. כלום. ליברמן כועס על נתניהו כי נתניהו הוכיח שהמלך ליברמן פשוט עירום.

ליברמן שהיה בטוח שבלעדיו אין ממשלה מגלה לאט לאט כי נתניהו שולט אולי בקושי אבל שולט והוא הפך להיות כמו חבריו באופוזיציה : כלב נובח. הבוחר הלאומי יזכור לליברמן טוב טוב כי הוא גנב מנדטים .


רנסנס האירועים של הליכוד

 

30 מנדטים יצרו חריש עמוק של נבחרי הליכוד לאחר שנים שזה לא עניין את רובם. חגי תשרי הראו כי כמות חברי הכנסת יצרה יותר אירועים מהרגיל. כך היה קשה לעקוב אחר אירועים כי היו ימים שבהם התקיימו שלושה או לעיתים ארבעה אירועים ביום.


אירופה משנה פניה

 

פליטים, מסתננים, מחפשי עבודה ושתולי טרור אלו הם הנוהרים לאירופה שנכבשת על ידי האיסלאם הרדיקלי. צריך לזכור שרוב אלו שהוכוונו אל המטרה בגרמניה נמצאים כעת במצוקה. רובם היו במחנות פליטים בטורקיה. אותה טורקיה ששיתפה פעולה עם ארגוני הטרור האיסלאמי. כאשר ראינו את אמצעי הלחימה של דעאש אין ספק שרק גורם כמו טורקיה נתן להם להעביר נשק מתקדם. כבר היום בגרמניה יש רוב בקרב המיעוטים ליוצאי טורקיה. והנה השבוע, הגורמים האיסלאמים דורשים מהגרמנים שיבטלו את האוקטוברפסט – פסטיבל הבירה המסורתי שנחגג בחודש אוקטובר – יותר מדוייק ממחצית ספטמבר ועד הראשון לאוקטובר [אומנם הדורשים גורם שולי].

האוקטוברפסט הראשון נערך ב-12 באוקטובר 1810 על מנת לחגוג את נישואי נסיך הכתר של בוואריה (לימים המלך לודוויג הראשון) והנסיכה תרזה מסקסוניה-הילדבורגהאוזן. השטח בו נערכה מסיבת הנישואין “שדה תרזה” (Theresienwiese) נקרא על שמה של הנסיכה תרזה.

גורמי הג’יהאד האיסלמי רוצים לגדוע כל זכר של מסורת, תרבות והיסטוריה של כל מה שהוא לא איסלאם. כך בסוריה הושמדו אתרי היסטוריה של כל מה שלא איסלאם, כך היה באפגניסטאן, כך נהג הוואקף בהר הבית כאשר חפר מתחת למסגד אל אקצה והחריב כל מה שמזכיר את בית המקדש. עכשיו כאמור זה מתחיל בגרמניה. מבחינת הגרמנים זה כמו לבטל את העלייה למכה למוסלמי. אל דאגה זה לא יקרה עכשיו אבל המוסלמים ישיגו את המטרה בעוד 15 עד 20 שנה.

ליד דין מוחמד בחרב, הם מוסיפים את השינויים הדמוגרפיים כאשר הם הופכים להיות אזרחים בעלי זכות בחירה ואז בשם הדמוקרטיה יחריבו את אירופה. הדוגמה הראשונה היא בריטניה שם עלה מנהיג תומך טרור לראשות מפלגת הליבור הבריטית – המפלגה האחות של מפלגת העבודה – כאשר בראשה עומד מנהיג אנטישמי מכחיש שואה ותומך בחיזבללה ובחמאס.


חידה ושמה קטי שטרית

 

האם קטי שיטרית יכולה לשחזר את הישג הנצחון במחוז ירושלים מול שמוליק סלבין?

כזכור, בפריימריז 2008 התמודדה קטי מול שמוליק סלבין וניצחה אותו במחוז ירושלים. בבחירות לאחר מכן, ב – 2012,  התמודדה שטרית ברשימה הארצית ושוב ניצחה אך לא נכנסה לכנסת. אז היא הודיעה כי היא לא מתכוננת להתמודד ורוצה להתמקצע בשרות הציבורי. היא נכנסה לעבוד בתור ראש המטה של שר התחבורה. כאשר נשמעו פעמוני הבחירות קטי נכנסה לסטרס וחיידק התמודדות החל לדגדג לה. במשך כשבועיים הסתובבה כמו ארי בסוגר. מקורב אליה הציע לה לגשת לשר ישראל כץ ולומר לו כי יש הזדמנות והיא משאירה את ההחלטה בידיו אם להתמודד אך קטי ידועה שהיא נסמכת ומאמינה ברבנים הלכה ושאלה שאלת רב ואמרו לה לא להתמודד. הלכה לישראל והודיעה לו שבעצת הרבנים אינה מתמודדת. מיד כאשר יצאו תוצאות הבחירות יצא לקטי הכיעור והקינאה. קטי לא יכלה לראות את נאווה בוקר, נורית קורן ועכשיו שרן השכל כחברות כנסת והיא לא.

קטי כולה בהתמודדות הבאה. הפעם במחוז ירושלים והיא המועמדת המובילה. אך גם שהיא התמודדה מול סלבין הוא היה המועמד המוביל. תמהיל המתמודדים במרכז והכמות מייצרת מצב שמועמד מוביל יכול להפסיד רק כי חלוקת הקולות מתחלקת בצורה אחרת.

צריך לזכור כי בבחירות 2012 קטי ניצחה והשאירה הרבה נפגעים שהיא הבטיחה להם תמיכה תמורת תמיכה והם לא קיבלו את התמורה בקלפי.

אמנם, מאז עשתה הרבה סולחות והרבה כבשים נשחטו וישחטו אך המעניין האם קטי תוכל לנצח בשלישית ואם לא את מי היא תאשים הפעם בכשלון.

צריך לזכור כי שניים המקורבים אליה בעבר והיו מתומכיה משה איפרגן ואריאל מורלי יתמודדו מולה במחוז. אליהם מצטרף גבאי הצעיר שכמעט ניצח את אמסלם. עוד מועמדים : איתן כהן ראש מטה פוליטי של מירי רגב, אלי כהן , נפתלי נאור,שאול מזרחי, יוסי חביב ויש המדברים על יאיר נתניהו אין לזה אימות. במערך של מתמודדים כה רבים האם הניצחון נמצא בכיס של קטי?


מריחות השנה

 

עברנו שנה. בשבוע שעבר העלינו את איש השנה והשבוע אנחנו מעלים את מריחות. השנה אם בשנה שעברת התיחסנו לשופטת אלשיך השנה  במריחות השנה נמצאות שתי פרשיות :

הראשונה : רות דוד. כאשר שמה עלה אמרו בכירי המשפטנים ופרשני המשפט שאם רות דוד קיבלה כסף או שווה כסף זאת רעידת אדמה. בהתחלה דלפו סיפורים וספינים שמעורבים שופטים עכשיו זאת נראית כמו מריחה גדולה. נראה שהמערכת מפחדת להתמודד עם גודל הסירחון.

המריחה השניה בעקיפין קשורה גם למריחה הראשונה  תאונת דרכים, מלפני עשור – רות דוד פ.מחוז, גל בק ז”ל ושני פלטי שולץ גל נהרג עי שני ופרקליט המשפחה הוציא אותה ללא עמדה לדין.


תרבות

 

כמה זילזול היה במאמרו של יוסי שריד על שרת התרבות מירי רגב. כן זה אותו יוסי שקיבל מפלגת שמאל חזקה והיה הגורם להתרסקות המפלגה. יש רק קוריוז אחד:  שריד היה שר חינוך שנה אחת מכיוון שהוא חביב התקשורת תמיד מספרים שהיה שר מוצלח. כל בר דעת מבין ששריד ששמו כן הוא : ידע לשרוד אבל בביצוע היה כלומניק. כמו התוכנית הכל דיבורים. אם רק נשים אותו מול היכולות של שר החינוך גדעון סער שהיה השר היחידי שהביא תוצאות לפי מדידה בעשרים שנה האחרונות. יש לי תחושה שגם בנט יאפיל על השרידון הקטן. אפשר לסכם את שריד בכך : “פה גדול יכולת מוגבלת”.


כץ החיים החדשים בביטוח הלאומי

 

כץ מפיח חיים חדשים בביטוח הלאומי. אחרי מחיקת החובות  עכשיו הגיעה הרפורמה בוועדות שקובעות זכאות בביטוח הלאומי. שר רווחה אמר כי הפיילוט בצפון הוא תחילת הדרך . אבל מה שראו כל שרי הרווחה עכשיו כץ מוביל רפורמה עמוקה ונכונה אין ספק כי חיים כץ מוביל מהלכים חשובים.

הקרן החדשה מסוכנת לדמוקרטיה

חבר כנסת שביקש לשמור על החיסיון שלו אמר לי כי נדהם מהכח של הקרן החדשה. הגיע אליו נציג של עמותה שדיבר איתו על אירוע שהיה לפני עשור ואמר לו אם לא תלך בתלם נוציא לך את הפרשיה בתקשורת. חבר הכנסת המדובר נמצא כעת בדילמה. כאשר שאל לעצתי אמרתי לו תתעלם ותמשיך, רק תזהר – אתה על הכוונת של החבורה הזאת.

רק נשאלת השאלה האם הקרן החדשה או גורמים הקשורים אליה פועלים עם משרדי חקירות ? האם הם תופרים תיקים לחברי כנסת ולגורמים בעלי השפעה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אנא נתניהו הושיעה נא

אריק זיו ויזר

מרכז או מתפקדים זאת השאלה

אריק זיו ויזר

מי לחץ על פורום איתן?

אריק זיו ויזר

האיש שלא ידע לריב, נרצח

אריק זיו ויזר

נתן אשל אתה נטו מיותר

אריק זיו ויזר

נתניהו לא שרון, ארדן לא כחלון, בנט לא כץ!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן