20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ליברליזם בלי כפפות

“מפלגה לאומית ליברלית, זה מה שהליכוד היה, ועל זה צריך להילחם כדי שהוא ימשיך להיות כזה”

 

 

 

את הגורמים החזקים בליכוד רבים מכירים, רבים גם יודעים את האינטרסים שהם משמשים, אשר לא פעם אינם תואמים את הדרך והאידאולוגיה של הליכוד. אבל אמיר וויטמן, יועץ השקעות וממובילי התנועה הליברלית החדשה אשר מתמודד בפריימריס, מסיר את הכפפות ותוקף ישירות בסרטון שהוא מפרסם את ח”כ חיים כץ. הוא מכריז בקול שהוא מתמודד כדי לעצור את ח”כ חיים כץ.

 

“הליכוד זו מפלגה לאומית ליברלית, אבל עם השנים אינטרסנטים שונים הצטרפו למפלגה והפכו אותה כמעט לאנטי ליברלית”, מסביר וייטמן. “באמצעות התפקדות המונית של קבוצות מאורגנות, חברי כנסת החלו לשרת אג’נדה כביכול חברתית, כאשר בפועל מטרתם היא להגן על קבוצות לחץ וועדי עובדים במונופולים ממשלתיים, ולמנוע כל אפשרות לרפורמות. לא מעט מחוליי המשק הישראלי נובעים מהכוח הפוליטי המופרז שה”מחוברים” האלה סידרו לעצמם. כדי שהליכוד יחזור להיות ליברלי, אנו צריכים להיאבק ולעשות כל מאמץ כדי למנוע את נשיאת שם הליכוד לשווא, ולהרים שוב את דגל החירות והחופש הכלכלי”.

 

“אני בליכוד כבר 21 שנה, ואבי היה בליכוד, אני לא נטע זר, אני לא באתי לקדם אינטרסים זרים. חיים כץ צריך לחשוש, הוא צריך לדעת שעברו הימים בהם כולם שותקים ומקבלים את עובדת היותו יו”ר וועד עובדים אשר פוקד אלפים מעובדים לליכוד כדי לצבור כוח פוליטי. מבקר המדינה ביקר את המצב הלא תקין הזה במסגרתו חיים כץ הוא גם יו”ר ועד עובדים בחל”ת במשך שנים רבות וגם חבר כנסת, הוא צריך לדעת שדו”ח מבקר המדינה לא יעלם, אלא אנו נציף אותו ונדאג שיוסקו המסקנות. אם נשתוק אל מול העיוות הזה, הרי שגם עלינו תוטל האחריות. חיים כץ הוא נטע זר במפלגה, והוא מקדם את האינטרסים של וועד העובדים שלו. אני כאן כדי לקדם את האידאולוגיה של הליכוד, אידאולוגיה של חירות הפרט, של אחריות אישית ואחריות לאומית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק יוצא לבחירות : המועמדים מוזמנים לפרסם

אלי חזן

אביו של אילן אסל נפטר – ליכודניק משתתף בצערו

אלי חזן

בחירות ? בחירות !

אריק זיו

כרמל שאמה יושב על הגדר רגל פה ורגל שם

אריק זיו ויזר

פיגלין נטל על כל המחנה הלאומי

אריק זיו ויזר

איוב קרא מתאושש מהתאונה

אלי חזן
דילוג לתוכן