16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

לחקור את הקרן החדשה-ישנה

אי אפשר להבין מה אנחנו רוצים ממדינות העולם שכולן תומכות ב"דוח" גולדסטון השִקרי ומה יכולה לעזור הסברה ודיפלומטיה ישראלית מול העולם הגדול כשלנגד עיניו ואוזניו מופיעים ישראלים וטוענים שהצבא שלנו רוצח ילדים ושיש להם הוכחות שהצבא הישראלי אשם בכך. מה חשבנו, שמישהו בעולם מוכן להיות טוב יותר מהישראלים עצמם?

ולא זו בלבד, אלא שישראלים, תושבי הארץ, הולכים והופכים את אלה הפוגעים באינטרסים הלאומיים הבסיסיים שלנו לנרדפים מסכנים, רחמנא לצלן, וכל מי שיוצא נגד קרן חדשה "לישראל" (!) הנתמכת ומופעלת על ידי אוייבי ישראל בעולם הוא ממש לא דמוקראטי. כאילו שיש מדינה אחת בעולם, כולל בריטניה, ארה"ב וכל ארצות האיחוד האירופי, שלא יצאה להגן על עצמה ועל הדמוקרטיה שלה תוך הפרה מלאה של כל כללי הדמוקרטיה, תוך הפגזה ללא אבחנה של מאות אלפי אזרחים בארץ אוייב.

 

אפשר לבדוק ולהיווכח שהעמותות הניזונות מתמיכה כספית של גורמים עויינים לישראל היו המקור העיקרי לדוח השקרי הגורם לנו נזק עצום. ליתר דיוק: "דוח" גולדסטון עצמו מראה כי 92 אחוז מהציטוטים העויינים לישראל ב"דוח" נמסרו על ידי עמותות ישראליות הנתמכות על ידי "הקרן החדשה". איזה חדשה ואיזה ציפורים. הרי כבר היינו בסרט הזה עוד בתקופת יוזמת ז'נבה של ביילין שמומנה על ידי מדינות אירופיות עוינות. והוא לא היה הראשון.

 

ובכלל, צריך לשאול למה נבהלו פתאום אנשי הקרן הזו כשהעליתי תביעה לחקור מי שולח לה מימון ומהו מקור פעולותיה. מה יותר דמוקרטי מחקירת פעולות שלמעשה חותרות תחת אותה דמוקרטיה. ואם נכון הדבר שאין הם נהפכים לגייס חמישי, למה הפחד מחקירה? אבל הם הרי יודעים את האמת הברורה והשקופה ומכאן החרדה שתקפה אותם בצדק.

 

יש גורמים בשמאל המשווים בין חקירה של "עמותות השמאל" לבין "עמותות הימין". הם מודים שיש בעייה רצינית בכך שמדינות עוינות לישראל יממנו פעולות פוליטיות בשמאל הישראלי, שכן יש כאן חשש להתערבות של מדינות זרות ושל גושי מדינות כמו האיחוד האירופי בפוליטיקה הישראלית הפנימית. באותה נשימה הם תובעים לחקור את מקורות המימון של "עמותות הימין", כגון התורמים האוונגליסטים והיהודיים שלהן המשקיעים בהתיישבות בירושלים וביו"ש, כאילו שיש כאן גזירה שווה. הולכים ומשווים בין גורמים עויינים הגורמים נזק למדינה, לבין גופים לאומיים התורמים לבניינה וחיזוקה.

 

חקירה לבדיקת מקורות מימון מגורמים עויינים זרים לא רק שאיננה הסתה ורדיפה, אלא היא חיונית כדי להבטיח שלא תהא חתירה תחת אושיות הדמוקרטיה שלנו בטיעונים דמוקראטיים לכאורה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הצעה למתן פתרון לבעיית הדיור

אריק זיו ויזר

בין מהות לטרמינולוגיה: מדיניותו העקבית של ראש הממשלה

הימין הליברלי ניצח

אלי חזן

הערת אזהרה לליכודניקים

מעיין סמון

עצה קטנה לשר גדול

אלי חזן

"אין כובשים את ראש הסלע – אם אין קבר במורד"

אלי חזן
דילוג לתוכן