18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

לוין בחוד החנית

הצעת חוק משאל עם נחקקת בזיכרון הפוליטי כמי שהותיר בה חותם יותר מכל הוא יריב לוין

ליוצאים בשערי מודיעין השבוע חיכו שלטים התלויים בצומת היציאה מהעיר שהיא צומת טי. נתלו שלטים המשבחים את ח”כ יריב לוין ואת ח”כ זאב אלקין בשל העברת הצעת החוק ולפיה כל הסכם מדיני יובא למשאל עם. ואולם, בעוד אלקין הוא תושב גוש עציון הרי שיריב הוא תושב מודיעין ולא בכדי השלטים נתלו היכן שנתלו. יחד עם זאת, צריך לזכור כי כביש 443 הינו כביש ראשי שבו עוברות מדי יום אלפי מכוניות וכך גם מי שלא הכיר את לוין הרי ששלט כזה ועוד שלט כזה גרמו גם למתי מעט לתהות מי האדם שזכה לכבוד כזה.

 

צריך להבין כי הצעת החוק של לוין יוצרת מסננת אמיתית לכל הסכם מדיני שיבוא שכן העם יצטרך לאשר אותו. מה שהחל כהצעת חוק שהתמשכה והתמשכה מאז סוף שנות ה – 90 של המאה הקודמת הפך לחוק בספר החוקים של מדינת ישראל.

 

לצד לוין אין לשכוח גם את התפקיד הקונסטרוקטיבי שקיים יו”ר הסיעה הוקואליציה ח”כ זאב אלקין המפגין להטטנות פוליטית מדי שבוע בהחזיקו קואליציה רבת ניגודים ורבת אינטרסים.

 

בעקבות כך נשאלת השאלה הפוליטית המתבקשת : עד מתי יימשך הממצב הפוליטי השברירי שכן אלו המסתובבים בכנסת מדברים בגלוי על שנת הבחירות. עם הישגים שכאלו ללוין יהיה הרבה יותר קל להיבחר למקום מכובד ברשימה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ כרמל שאמה יוזם דיון בועדת כספים בעקבות פרשת גבעות

אריק זיו ויזר

“ממשלה יציבה – רק לאחר בחירות כלליות”

אריק זיו ויזר

לפיד במילה אחת : אכזבה

אלי חזן

ליכודניק בוחן את האתגר הלאומי של הכנסת

אריק זיו ויזר

רוב בכנסת לתקופת צינון לאנשי תקשורת!!!

אריק זיו ויזר

נתניהו תכריע : אדלשטיין יו”ר הכנסת

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן