20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

לוד : ש”ס, מר”ן והמועמדות של מרציאנו

לאחר האיומים ברצח וההקלטות הגיע הקמפיין לפרקו החדש : על מנת למנוע את פרסום תמיכת ש”ס במועמדות של יורם מרציאנו נפתחה קבוצה פיקטיבית בפייסבוק המנסה להצביע על מגמה שונה 

 

חודש פחות שלושה ימים לבחירות המקומיות בלוד. בניסיון להבטיח קואליציה תומכת מנסים המועמדים לפרוץ דרכים ולבצע חבירות על פוליטיות. והנה, בדיוק בשבוע בו הורע מצבו של מר”ן – הרב עובדיה יוסף – גוברת המתיחות בין הניצים בעיר. 

 

כזכור, בליכודניק הבאנו לראשונה את הידיעה כי בישראל ביתנו ובש”ס החליטו לתמוך במועמדותו של יורם מרציאנו. גורמים מקומיים בלוד אשר משתייכים לש”ס הביאו גם ציטוטים מאת הרב עובדיה כי הוא תומך בכל ליבו במועמדותו של מרציאנו : “מצווה גדולה לבחור ביורם מרציאנו. הוא שליח הקב”ה להצלת העיר לוד”.

 

אך כידוע הרב הובהל אל בית החולים שם הורע מצבו. 

 

חיזוק לדברים עלו באחרונה כאשר הרב אליהו ממן, מראשי סיעת ש”ס בעיר, הודיע בצורה שלא משתמעת לשתי פנים שהסיעה תומכת במרציאנו.  

ואולם, לאחרונה קמה קבוצה בפייסבוק אשר שמה : “נאמני ש”ס בלוד”. ניסיון להעלות מי עומד מאחורי הקבוצה עלה בתוהו. תכלית הדף הוא להוכיח כי מר”ן לא באמת תומך במרציאנו. הדבר עורר תגובות נזעמות של גולשים אשר חוששים כי מדובר במיני קבוצה מזויפת.  

לצד זאת, צוטטה פעילה במטה של רביבו, יריבו של מרציאנו, כמי שכותבת : “מה הקשר בכלל של כל הרבנים שהזכרתם לבחירות ? תצאו מזה זה לא מעניין. תחשבו לבד, ותפסיקו להקשיב לגברים בשמלות”. הדבר עורר כעס רב בקרב גורמי ש”ס בעיר ובקרב מקורבי מרן ובייחוד לאחר ההחמרה במצבו. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ב – 22.10 מצביעים ניר ברקת – מצביעים עבור התקווה

אלי חזן

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

הבחירות בלוד : נשות העיר בכיוון מרציאנו

אלי חזן

להיט בלוד : “אטלאק אל נאר”

אלי חזן

באר יעקב פגישת פיסגה.

אריק זיו ויזר

פריימריז בטבריה : עבור איזו מטרה ?

אלי חזן
דילוג לתוכן