26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

לאחר זמן כה ארוך שבה שלטה בלוד ועדה קרואה מפשילים המועמדים שרוולים. יורם מרציאנו הוא הראשון להתארגן 

 

משהו חדש מתחיל בלוד ? העיר, שהייתה פעם שער הכניסה לארץ והפכה ברבות השנים לעיר מוזנחת, עוברת תמורות. וברקע מתארגנים המועמדים לקראת הבחירות לרשות המקומית שיתקיימו ב – 22 באוקטובר השנה. 

 

דומה כי הראשון להתארגן הוא ח"כ לשעבר יורם מרציאנו, איש העבודה לשעבר שהודיע על תמיכה בבנימין נתניהו ובליכוד, הפשיל שרוולים והבעיר מבערים. כראש המטה שלו מינה את ליאור ברדוגו, אחד הפעילים הבולטים בליכוד. אליו הצטרפו ליכודניקים מהמחנה של חיים כץ ובעת האחרונה האורות במטה שלו דולקים עד לשעות הקטנות של הלילה. מרציאנו גם החל לחרוש את העיר והוא החל בחיבור אוכלוסיות שונות מהמרקם הכה עדין שמרכיב את העיר. 

 

בינתיים, בניגוד למועמדים אחרים, שם מרציאנו דגש על סוגייה שמעניינת מאוד את התשובים והיא איירפורט סיטי. שהרי, העוול של רשויות מקומיות עניות לעומת מועצות אזוריות עשירות עולה במלוא יהבו בחודש האחרון ומרציאנו החליט שאיירפורט סיטי והכוח שהיא מביאה יעברו ללוד. 

 

ליכודניק ימשיך לעדכן מהעיר. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=uPdhTdKNlV0

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אורן כהן : "דיסקין נהג חוסר אחריות פעמיים"

אלי חזן

נלחמים בריחות הרעים ברעננה

אריק זיו ויזר

דברי המשנה לראש עיריית כפר סבא ביום העצמאות

האלטרנטיבה של מסלאווי

אלי חזן

אורן כהן הוא חבר מועצת העיר המצטיין של כפר סבא

אריק זיו ויזר

אורן כהן : "שמיר היה אחד מענקי המנהיגות הציונית בעת החדשה"

אלי חזן
דילוג לתוכן