22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

לוד בעדיפות לאומית. האמנם לאחר כל השנים?

כולם ניסו, לא כולם הצליחו, שרון סייר והתחייב, ועכשיו זה נתניהו שהיה בעיר ומבקש להפוך את לוד כפנינית המרכז השאלה האם נתניהו הוא המושיע של לוד?!

"בימים הקרובים נכנס ישיבת ממשלה במטרה לאשר תכניות שיהפכו את העיר הזאת למושכת למגורים". …. "אני לא מוכן שבלב הארץ יהיה מערב פרוע והתפרעות של פשע, אנחנו מחויבים למנוע את התופעה הזאת ונפעיל את כל האמצעים לשם כך"  את הדברים האלו אמר היום ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בסיור בעיר לוד. לסיור הצטרפו השר לבטחון פנים ושר הפנים.ישי אמר בביקור כי משרדו הוא יביא  לעיר "חמישים אלף דיירים באמצעות פיתוח העיר ופרויקט מגורים המתוכנן לקום בקרוב"…
 
העיר הזאת אכן צריכה ניעור יש בה הכל טוב ורע מין מישמש כזה סחר בסמים לצד עיר קולטת עליה. בניה בלתי חוקית לצד מגדלי תעשיה של חברות הייטק ובנקאות באזור התעשיה. פשע ואלימות לצד חיי חברה. מין תערבות בלתי מוסברת. מצד אחד יש לה את כל הסיבות להצליח הרי העיר השכנה רמלה מתפקדת ממש לא רע תשאלו את יואל לביא שעשה במקום סדר. אבל בפועל משהו מדרדר בעיר הזאת. שמוביל אותה מועדה קרואה אחת לשניה.
 
הצעירים עזבו את העיר לטובת מודיעין. אבל למה?! במרוצת השנים לוד קיבלה את הצביון "החצר האחורית של ת"א". שרון ניסה לתקן זאת. לא ממש הצליח. לאחרונה רואים איזה קרן אור בעיר קבוצה של צעירים אקדמיים בעלי מקצועות חופשיים מבניה של הציונות הדתית גרים בעיר ומנסים לחולל בה מהפכה של ממש 'גרעין תורני' הם כבר הביאו שינוי במערכת החינוך הממלכתית דתית בעיר. רבים מהם אמרו לי השבוע החלטנו שלגור בלוד זה לא פחות ציונות ממגורים בשמרון.
 
העיר הזו צריכה עוד כמה גרעינים כאלו. המרקם של האוכלסיה העירבוב הלא נכון ההשקעה במקומות הלא נכונים זה מתכון להרס
 
לתשומת לב מקבלי ההחלטות .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם צבי בר בדרך לכתב אישום

אריק זיו ויזר

אצ"י ייזכר בסער

אלי חזן

קינת גוש קטיף משולבת בקינות תשעה באב

אריק זיו ויזר

יוקם מרכז צעירים בהרצליה – ביוזמת כץ, מאיה כץ

אלי חזן

צהרון חברתי מוזל כבר בשנה"ל הקרובה, לכלל ילדי ישראל

הרויזיוניסט

קורן משפיעה על מינויי השופטים בבית המשפט

עינר אביב
דילוג לתוכן