11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

להציל את החמאס עכשיו !

הפסקת אש ושלום עכשיו – כי חייבים להציל את החמאס! בימים אלה נלחמים כאמור חיילי צה"ל הכובשים והרעים בתוך עזה בארגון זכויות האדם ההומניטרי ושוחר השלום " החמאס " ובעם הפלשתינאי שוחר השלום והכל כאמור סתם ככה רק מתוך שיעמום ורצון לכבוש את עזה וממש בלי כל סיבה. כאשר עד כה הם הרגו כפי שפורסם כבר למעלה מ- 1,000,000 אזרחים פלשתינים תמימים וחפים מפשע. אולם החמור והמסוכן הוא שנראה כי הם גם מצליחים להביס ולנצח את ארגון השלום וזכויות האדם " החמאס ".

לכן, כל מי שרוצה להציל את ארגון השלום " החמאס " חייב להפגין יחד עם שאר ארגוני השמאל הקיצוני במדינה ועם חלק מערביי ישראל נגד מדינת ישראל ונגד צה"ל והכי חשוב שהוא חייב לתמוך בהפסקת אש עכשיו !

כאמור, רק הפסקת אש עכשיו תוכל להציל את החמאס מפני חיסולו הסופי ע"י צה"ל. שכן, היא תאפשר לו להתאושש ולהחלים מפצעיו, לחדש את כוחותיו ולחדש שוב את מלאי נשק השלום שלו. והנה 10 סיבות מדוע חייבים לתמוך בהפסקת אש כדי להציל את החמאס ולא לתת חלילה לצה"ל להצליח לנצח ולהשמיד אותו:

1. ארגון החמאס הוא ארגון זכויות אדם ושוחר שלום.
2. ארגון החמאס הוא בעד הידברות ושלום עם מדינת ישראל.
3. לחמאס אין כלל אמנה הקוראת להשמיד את מדינת ישראל.
4. החמאס לא חטף כלל את החייל גלעד שליט. אלה הוא נמצא אצלו מרצונו החופשי וכל אחד שרוצה יכול להיפגש עימו ולראות ולשוחח עימו כולל עו"ד.
5. החמאס לא ירה כלל טילים במשך 8 שנים על אזרחים בשדרות וישובי הנגב.
6. החמאס לא יורה כלל טילים על אשדוד,אשקלון, ב"ש, ושאר וישובי הדרום.
7. אם צה"ל ימשיך במלחמה הוא גם יצליח לחסל את כל ההנהגה הצבאית והמדינית של החמאס ואת כל מאגרי הנשק שלו ולהשמיד את הארגון הזה.
8. אם צה"ל יצליח לנצח את החמאס אז הימין יוכיח לעם שהוא שוב צדק ושצה"ל יכול היה כבר בעבר לנצח את הטרור ( כלומר את ארגוני השלום וזכויות האדם ובהם : הפת"ח של ערפאת שביצע את הפיגוע הרצחני נגד הילדים בדולפינריום – את הג'יהאד – ואת החמאס של הנייה ושייח יאסין).
9. אם צה"ל ינצח את החמאס תהיה גם בעיה להסביר איך אותו צה"ל שברח מעזה בגלל אינתיפאדה של אבנים ומקלות מנצח כעת ארגון טרור עם טילים, נשק ומנהרות.
10. אם צה"ל ינצח וישמיד את החמאס אז כושר ההרתעה שלו ושל מדינת הכיבוש ישראל יחזור אליהם. ואז גם שאר ארגוני השלום וזכויות האדם הערבים ( החיזבאללה,הפת"ח, אל קעידה) יחשבו פעמיים לפני שיתעסקו עם מדינת ישראל.

עו"ד נבון קצב
רמת- גן
9 ינואר 2009



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משלחת בראשותו של ח"כ חיים כץ יו"ר ועדת העבודה והרווחה נפגשה בברזיל עם שר העבודה וראשי האיגודים המקצועיים

אריק זיו ויזר

להלן מספר קולות מחל בכל הכפרים הדרוזים מול העבודה וקדימה

אריק זיו ויזר

כ- 1,000 איש השתתפו בכנס הסברה שערך ח"כ משה כחלון בחיפה

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד רעננה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

מרכז הליכוד במרכז ההתיישבות

אריק זיו ויזר

תודה כחלון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן