24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

להמשיך בדרך הליכוד

על אתגרי השעה, האיום האיראני ומנהיג לאומי ראוי אחד – בנימין נתניהו

המאמץ המושקע מול האתגרים הכלכליים החברתיים והמאבק העיקש מול הגרעין האיראני וציר הרשע מחייב מנהיגות ישראלית חזקה ושקולה בעלת שיקול דעת וניסיון מדיני . בתקופה קריטית זאת אסור לאזרחי ישראל לצאת להימור בבחירות הקרובות . יש לשים בצד את הסיסמאות והרעש התקשורתי מסביב ולהבין את המשמעות להליכה לקלפי . מדינת ישראל היא לא ערב שישי של יאיר לפיד וממש אסור שתהיה הכל דיבורים עם שלי יחימוביץ . בבחירות הקרובות אני יודע מה אני הולך להצביע “מחל” הליכוד בראשות ראש הממשלה מר’ בנימין נתניהו .

רק מנהיגות אחראית ולאומית יכולה יותר מכל ממשלה אחרת להמשיך לייצג את האינטרסים הרחבים של עם ישראל בנחר . בשנים האחרונות ראש הממשלה מר’ בנימין נתניהו מוביל במרץ רב את אחד המהלכים החשובים ביותר לבלימת איראן גרעינית . מדובר במאמץ גלובלי חסר תקדים בעל חשיבות מכרעת . באי ודעות ממשית לא נוכל להתקדם לשום תהליך מדיני רציני ורציף מול הפלסטינאים בעיקר כשהפטרייה האיראנית סביבנו . חשוב שכל אחד מאיתנו יבין את הסיוט שמדיר שינה מראש הממשלה מר’ בנימין נתניהו .

” האימאם האהוב שלנו היה אומר שמשטר הכיבוש חייב להימחק מהמפה,..וכל מי שמכיר בלגיטימיות של משטר זה כמוהו כמי שחתם למעשה על כניעתו של העולם המוסלמי.”

מחמוד אחמדינג’אד,25 באוקטובר 2005

איראן מבקשת לשנות את ההגמוניה באזור וליצור כללי משחק חדשים . שבירת האיזון באזור והשפעה העמוקה של איראן כמובילה בציר הרשע ובעיקר בטרור כנגד מדינת ישראל מחייבת את ישראל לפעול בדרכים שונות . זאת יכול לעשות רק ראש ממשלה שמבין את עומק האתגר המרחף סביבנו . קרי ראש הממשלה הנוכחי מר’ בנימין נתניהו .

האתגר הנוסף שמחייב כאן ראש ממשלה עם ניסיון והבנה עמוקה בצרכי הביטחון של מדינת ישראל., הוא מה שבשפה התקשורתית מוכר לנו כאביב הערבי . יש להבין זאת בראיה כמוקדים של אי יציבות סביב ישראל . השינויים המתחוללים באזורנו משפיעים על הסכסוך הישראלי –ערבי פלסטיני .

כאשר פרץ משבר הסאב פריים בארצות הברית ובגוש היורו מדינת ישראל הצליחה להתמודד דווקא בזכות הניסיון והבנה העמוקה של ראש הממשלה הנוכחי מר’ בנימין נתניהו בכלכלה . נתניהו היה כבר שר אוצר ומכיר את הצורך החשוב באימון המשקיעים וביציבות ואיזונים כלכליים .

ב-4 השנים האחרונות מדינת ישראל שדרגה את מעמדה הכלכלי כלפי חוץ ולמעשה מחזקת את חוסנה הכלכלי בתוך הים הסוער . אין זה אומר שאין ליקויים שיש לטפל ולתקן אותם .אך הרעיונות של הרחבת הגירעון והעמקת הסובסידיות ,הפיקוח הממשלתי ,המשך הקרטלים שמעוניינת שלי להוביל מסוכנת למדינת ישראל ולכלכלה שלנו .

במהלך ה-4 השנים האחרונות הממשלה בראשות בנימין נתניהו והליכוד עשתה שורה של פעולות חיוניות על מנת להגן על הכלכלה של ישראל הגדילה את ההשקעה בתשתיות ובחינוך . הוקמו שורה של ועדות שיישומן מחייב אותנו בהמשכיות שלטונית קרי ועדת הריכוזיות ,ועדת קדמי ורפורמות נוספות כפי שנתניהו כבר סיפק למי שמוכנים כפי שהממשלה הנוכחית הובילה רפורמה בשוק הסלולר כך גם בשוק המזון ומוצרי הבסיס .

הממשלה המשיכה והעמיקה את הפעילות החברתית כמו טיפולי שיניים חינם לילדים מדובר בדבר חשוב הגדלת סל התרופות חינוך חינם מגיל 3 . יש עוד פעולות נוספות שהממשלה הנכחית עשתה וכל זה תוך כדי שמירה על יעדי התקציב. הממשלה משקיע כספים רבים בהגנה האקטיבית ובהצבת כיפות ברזל ,הקמת הגדר לאורך הגבול למניעת מסתננים . חייבים להמשיך בדרך האחרית בדרך הליכוד בראשות ראש הממשלה מר’ בנימין נתניהו . ליכוד גדול חזק ויציב זאת המשימה החשובה לכולנו !!!

לפרסום הראשוני של המאמר לחץ כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביירות בעיני המקצוען

אברהם (אבי) אילון

אסתר, ציפי וזהבה

המרכז שלי.

אריק זיו ויזר

הונגריה : מקרה בוחן לכשל לוגי שמאלני

תמיר ורצברגר

כזוהר הרקיע ”מאירים ומזהירים”

אלי חזן

זקן השבט או חוסך שבטו?

אלי חזן
דילוג לתוכן