22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

קריאת הליכודניקים החדשים להחרמת כנס י-ם

זו הקריאה אשר שיגרו חברי "הליכודניקים החדשים" לשרי וחברי כנסת מהליכוד שהוזמנו להשתתף  בכנס ירושלים העשירי שיוקיר את מייסד אגודת "אפרת"

 

להלן נוסח המכתב:

 

אל השר גלעד ארדן, השר גשעון סער, השר סילבן שלום, ח"כ דני דנון, ח"כ ציפי חוטובלי ומר משה פייגלין

 

הנדון:השתתפותכם כנס ירושלים העשירי

 

נכבדינו,

 

 

לאחרונה התבשרנו כי הנכם עתידים להשתתף בכנס ירושלים העשירי, 7-8.1.2013. לדאבוננו, בין שאר אירועי הטקס המדובר, יוענק"פרס ירושלים" לד"ר אליהו יוסף שוסהיים, 
הוקרה על פועלו במסגרת אגודת אפרת.

 

 

אין בכוונתנו להביע את דעתנו בנוגע לסוגיית ההפלות, סוגיה סבוכה ומורכבת מאין כמוה. עם זאת, אנו קוראים לכם להסתייג ללא כחל וסרק מפעילותה של אגודה זו, ולהימנע ככל הניתן מתמיכה בארגון זה, אשר אפילו המצדדים בצמצום האפשרות לבצע הפלות צריכים להזדעק כנגד פעילותו. אנו מקווים כי נוכחותכם בכנס המדובר היא למטרת ביקורת, ולא למטרת תמיכה והזדהות עם אגודת "אפרת".

 

 

אגודה זו, הרשומה ברשם העמותות כ"אגודה לעידוד הילודה בעם היהודי", הינה שנויה במחלוקת ופועלת בדרכים אשר לעיתים ניתנת לכנותן, בלשון המעטה, בעייתיות. כבר לפני כשנה תחקיר ערוץ2 העלה חשדות הנוגעות לאופי הפעילות של האגודה, ואך השבוע פורסם תחקיר נוסף, בעיתון"ישראל היום", ובו ממצאים רבים המעוררים סימני שאלה קשים באשר לאופן הפעילות של האגודה. הסיפורים מתוארים בתחקיר מדברים בעד עצמם – ואיננו רואים לנכון לחזור על האמור בהם כאן.

 

 

מן התחקיר עולה כי אותה אגודה מתגאה ב"הישגיה" ומתפארת בכך שמנעה מנשים צעירות לבצע הפלה – אולם את הצלחותיה היא קוצרת בדרך של ניצול מצוקתן של נשים צעירות, פגיעות, ומבולבלות, תחת אמתלות ותואנות שווא של מסירת מידע בטרם קבלת החלטה.

 

התחקיר מעלה שאלות מהותיות על אופיה של האגודה,ומעורר ספקות באשר לצדקת ההחלטה להעניק לה ולעומד בראשה פרס בכנס כה מכובד. ככל שאפילו חלק מן הטענות המוצגות בתחקיר הינן נכונות – הרי ברור הוא כי זוהי לא דרכו של הליכוד וזוהי לא דרכנו.

 

חירות הפרט היא גם החירות לקבל החלטות קשות, ויש לקבל החלטות אלו על בסיס מידע מלא – דבר אשר אנו סבורים כי אגודת אפרת אינה ממלאת כיאות. בהתחשב בכך, איננו רואים כיצד האגודה מייצגת את הערכים אותם אמורים לייצג חברי הכנסת מטעם הליכוד – המחויבות לשוויון והמחויבות לחירות הפרט. אנו סבורים כי הענקת פרסים לגוף כזה אינה מייצגת את הערכים הליברלים אשר המפלגה חרטה על דגלה, הערכים להם מחויבת תנועת הליכוד. דומה, כי האגודה המדוברת אף אינה מייצגת את ערכי המתינות, החירות והמודרניות שאנחנו שואפים לקדם –והיא איננה מוסיפה כבוד למורשת ישראל.

 

 

נבקשכם בכל לשון של בקשה,להתנער מפעילותה של אגודה זו, ולהבהיר שאין בהשתתפותכם בכנס זה משום מתן תמיכה או לגיטימציה כלשהי לפעילותה.

 

בכבוד רב,

הליכודניקים החדשים – כוח למעמד הביניים במפלגת הליכוד

 

 

לאתר "הליכודניקים החדשים", לחץ כאן

לפרופיל הפייסבוק, לחץ כאן

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המטה החרדי : מתנגדים למתווה ועדת פרי

אלי חזן

רשימת הקלפיות בפריימריז לראשות התנועה

ליכודניק

הליכוד חווה רנסנס ?

אריק זיו ויזר

נילי אהרון בדרך הנכונה

הרויזיוניסט

החוק לפנסיונרים מיוחסים

ביבס משנה את המציאות בגנים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן