40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

להחיל את הריבונות הישראלית באיו”ש וליישם את דוח לוי

 בכנס תודה למאות אנשי ליכוד , אמרה חכ ציפי חוטובלי כי בכוונתה לפעול ליישום מסקנות דוח אדמונד לוי

ולהחלה הדרגתית של הריבונות הישראלית בשטחי יהודה ושומרון. בכיר במועצה אזורית שומרון ההישג המרשים של ציפי חוטובלי בפריימריז מעיד שהאידאולוגיה יכולה לנצח.”

 

חברת הכנסת ציפי חוטובלי שזכתה בפריימריס בליכוד בלמעלה מ 28 אלף קולות, הוכיחה שללא דילים פוליטיים אפשר להיות בעשירייה הראשונה בליכוד ואפילו האישה הראשונה. אמש ערכה באור יהודה כנס תודה והוקרה לתומכים ולפעילים. באירוע השתתפו כ 600 איש והצפיפות במקום הייתה ניכרת בפרט כאשר רבים נותרו ללא מקומות ישיבה.

“אני מודה לכל אחד ואחד מכם, הוכחתם ששיטת הפריימריז אמינה משחיתות ומדילים ושמה למעלה את מי שהאמינו בצדקת דרכם”, אמרה ח”כ חוטובלי למאות המשתתפים וגם התייחסה לתכניותיה בקדנציה הבאה “אפעל להחלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון וליישום מסקנות דו”ח אדמונד לוי.”

חוטובלי התייחסה גם לסוגיית הבנייה באזור E1 ” ראש הממשלה עמד כחומה בצורה כדי לבצע את הדבר הלגיטימי ביותר בכל מדינה – בנייה סביב עיר הבירה של מדינת ישראל. על אף הלחצים הבינלאומיים, מנהיג צריך לדאוג קודם לעם שלו גם אם זה לא מוצא חן בעייני בעלי בריתה של המדינה.”

חטובלי השמיעה בקרב תומכיה ביקורת אישית כלפי ראשי מפגלות השמאל: “שלי יחימוביץ מתביישת בדעות השמאלניות שלה. העם זז ימינה והיא נשאה בשלה. ומנגד מהי האידאולוגיה של יאיר לפיד? גם יועציו ועוזריו לא מצאו עבורו דרך אידאולוגית “

בכנס השתתף גם יוסי דגן, ראש היחידה האסטרטגית במועצה אזורית שומרון ואמר “לפני הבחירות רצינו לדעת האם אנשים אידאולוגיים הנאמנים לארץ ישראל יכולים להיבחר לכנסת או שבא רק עסקנים יכולים לנצח, אז החלטנו לקבוע את ‘מבחן חוטובלי’. ואכן ההישג המרשים של ציפי חוטובלי בפריימריס שבמסגרתם נבחרה לראשה הראשונה בליכוד, מעיד שהאידאולוגיה יכולה לנצח. בחירתה משיבה את הליכוד לשורשיו ואנחנו נפעל לכך שהאישה הראשונה בליכוד תהייה השרה הראשונה.”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק מביא: עתירת ועדת הבחירות לבג”ץ בעניין זועבי

אלי חזן

אל תגעו ברבנים!!!

אריק זיו ויזר

הדיסוננס של שמולי

אלי חזן

גדעון סער ואיוב קרא נפגשו עם 1000 פעילים דרוזים

אלי חזן

מתנדבים למען הניצחון!

אלי חזן

חוטובלי מעמידה את ש”ס בפרספקטיבה הנכונה

אלי חזן
דילוג לתוכן