26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

לבנת מחזקת את הליכוד ברעננה

לכבוד חג הסוכות, התארחה שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, בסוכה של יו”ר הליכוד ברעננה, ומקום ראשון ברשימה למועצת העיר, רחלי בן ארי סקעת.

 

 

בכנס שנערך היום (שני) בסוכה של משפחת סקעת בעיר רעננה, נכחו כ-100 איש, פעילים מרכזיים, חברי מועצה ותומכים. לבנת בירכה את היושבים ואיחלה הצלחה רבה לרשימה המקומית.

לבנת הוסיפה ואמרה: ” דיברו כאן על רשימה אחרת, כזו שיצאה מהליכוד, אני אומרת לכם כאן, רק אחדות מובילה לניצחון, פילוג מוביל להפסד, קוראת לכולם להתאחד למען תושבי רעננה”.

לבנת שיבחה את המפלגה על כך שבבחירות דמוקרטיות נבחרו 2 נשים למקומות הראשונים, “זה משמח אותי כאישה”, והצהירה שעוד נכון לה ולחברי הליכוד שיתוף פעולה רב בעשייה העירונית.

 

אל ברכות ההצלחה של לבנת, הצטרף גם שר הביטחון,משה בוגי יעלון, שנבצר ממנו להגיע לאירוע עקב האירועים הביטחוניים האחרונים, יעלון, העביר ברכה דרך הטלפון ליושבי הסוכה “אני מאחל הצלחה רבה לרחלי ולליכוד בבחירות, יש לכם רשימה נהדרת”.

 

רחלי בן ארי סקעת, ביחד עם מספר 2 ברשימה, ד”ר רחל ידיד, קראו לכל תומכי המפלגה בעיר להצביע לרשימה תחת האותיות מ ח ל, והצהירו כי הרשימה הזו מייצגת את הסניף ותדאג לשכבות החלשות, לצעירים ולמבוגרים כאחד.

הצוות המתמודד למועצה אמנם טרי בביצה הפוליטית, אך רווי עשייה ציבורית ומקומית, וכך יימשך גם לאחר הבחירות, וכי העשייה הרבה שנעשה עד כה למען הציבור רק תגדל ותפרח לאחר הבחירות למועצת העיר.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גרינברג מציג : תאוצה בקמפיין

אלי חזן

רוח חדשה ורעננה בקרב דוכני הליכוד בעיר רעננה

אלי חזן

לפנות לעירית מודיעין הצחקתם אותי/מאת:איציק דדוש – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

מזל טוב להדר בידני לרגל בר המצווה

אריק זיו ויזר

הסקרים חד משמעיים בלוד : יורם מרציאנו הוא ראש העיר הבא

אלי חזן

טקס הסרת הלוט מעל אנדרטת בגין בעיר מודיעין במעמד השר כחלון, יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ יריב לוין ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס ומכובדים נוספים:

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן