38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

לבני שברה את ניוטון – ארז תדמור

פורסם גם ב – NRG מעריב

ביום שלישי בערב עוד רקדו עסקני וחברי קדימה במסיבת ניצחון הזויה שביקשה לשכנע, ספק את עצמם ספק את עם ישראל, שקדימה ניצחה את הבחירות האחרונות. לא חלפו להם 36 שעות וציפי לבני מצאה את עצמה עם תמיכת 28 חברי סיעתה בלבד, בעוד על בנימין נתניהו המליצו 65 ח”כים משש סיעות שונות.

כעת ניתן להודיע באופן רשמית לשרת החוץ שלנו, כי שורה ארוכה של מדענים ומתמטיקאים בעלי שם הצליחה לאמת את השערתה כי 28 הם יותר מ-27, אך הגיעה גם לממצאים מדאיגים לפיהם 28 הם פחות מ-65. עם זאת, טועה מי שחושב כי העובדה הזניחה שנתניהו השיג את המלצתם של 65 ח”כים תעצור את קרנבל הניצחון של קדימה.

בהתאם להכרזתה של לבני כי את “המסע הזה אי אפשר לעצור”, צפויים אייל ארד וראובן אדלר להודיע כי צוות מדענים מטעמם עובד כעת על נרטיב מתמטי חדש לפיו 28 זה גם יותר מ-65. מהדלפות שמסרו בכירים בקדימה ניתן כעת לדווח על פריצת דרך חסרת תקדים בעולם המתמטי, לפיה מצא צוות המדענים של קדימה טעות חמורה בחיבורו המפורסם של אייזיק ניוטון ‘היסודות המתמטיים של פילוסופיית הטבע’. טעות זו השתרשה והובילה לסברה השגויה לפיה 28 הם פחות מ-65.

“יתכן כי עבודתם של אדלר וארד תזכה את שרת החוץ לבני בפרס נובל למתמטיקה”, מסר למקורות בעולם המדעי שר בכיר בקדימה, המקפיד לא לחשוף את שמו. לדברי אותו בכיר, כשמיישבים את התיאוריה של ניוטון על החשבון האינפיניטסימלי עם יסודות החשבון האינפנטילי של אדלר וארד מגיעים לתוצאה הבלתי נמנעת, לפיה ישנה ייחודיות מדהימה המובילה לזהות מתמטית בין ה-28 לבין האינסוף.

לפיכך מתכוונים ראשי קדימה לחזור לנשיא פרס עם ממצאי התגלית, ולדרוש שיטיל את הרכבת הממשלה על שרת החוץ לבני שנהנית מעתה מרוב מוחלט בבית המחוקקים.

נרשמה נחיתה על כדור הארץ
מנגד, נרשמה שביעות רצון רבה לנוכח ממצאי התגלית בצידו של יו”ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. “שוב הוכח כי ליברמן יודע לשחק טוב מכולם עם הקלפים שחילק לו הבוחר הישראלי”, נמסר ממטה המפלגה. “למרות שקדימה קיבלה אינסוף מנדטים וישראל ביתנו 15 בלבד, הצליח ליברמן לבזות את ציפי לבני וגרם לבכירי קדימה הנאורים, ישרי הדרך והחסודים לבגוד בהבטחות שנתנו לבוחריהם מהשמאל, להשתטח לרצפה ולהתחנן בפני ליברמן”.

פרשנינו לענייני מסיבות, תיקלוט וג’ל לשיער יודע לספר כי בעקבות מסיבות הניצחון שלוו בהתרפסות בפני ישראל ביתנו, יצאה ציפי לבני קירחת מכאן ומכאן. יחד עם זאת, הודיעו אדלר וארד כי צוות מקביל של אסטרונומים וגיאולוגים מטעמם עמל כעת במעבדות סודיות על פיתוח תרחיף חדש, שבכוחו להצמיח שיער על הירח ולהנחית את ציפי לבני על כדור הארץ אחרי שריחפה בחלל כתשעה ימים. טרם נמסר מיקומו של אתר הנחיתה, אך סקרים מעלים כי האתר המועדף על הציבור הישראלי הוא פח הזבל של ההיסטוריה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הוא נולד לכך

דביר זיו

מנהיגות בעידן של נאורות

דניאל נחמיה

הקרב על הדמוקרטיה הישראלית נערך בליכוד

אלי חזן

האם חברי הכנסת הערביים נאמנים לערביי ישראל?

אריק זיו ויזר

חוק העמותות – מבוכה

אלי חזן

זהירות מנדרים ושבועות – פרשת מטות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן