26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

לבני לא עברה טסט/יומן פוליטי – מאת:אריק זיו

גלעדן ארדן :"הליכוד חייב לבצע מהפכה בביטחון האישי," המפתח בידו של הרב עובדיה,יואל חסון תגרן בלתי נלאה,האם בקדימה מצטערים שגנבו למופז את הבחירות,ציפורה גדולה בסקרים קטנה בביצוע.
פעם אמרו על הרב ש"ך ש"המפתח בידו". ש"ס הוקמה בשנות ה – 80 לאחר הפגנת תמיכה ברורה של הרב ש"ך. יש לזכור כי באותה תקופה הרב ש"ך היה זה שקבע את הדרך הפוליטית של המפלגות החרדיות ובעיקר קבע לאיזו קואליציה יצטרפו. ואולם, מאז חלפו שני עשורים ונדמה כי שכמו במדינה כך גם בפוליטיקה החרדית : יוצאי עדות המזרח הפכו אם להיות הפוסקים היחידים אז לפחות הפוסקים הדומיננטיים. בהקשר זה אין ספק כי המפתח מידו של הרב שך לידו של הרב עובדיה.

נכון לכתיבת השורות האלה ש"ס מחוץ לממשלה. האפשרות הריאלית העומדת בפני ציפי לבני היא הקמת ממשלת מיעוט, ממשלה שגם בקדימה יש לה מתנגדים שרוצים ממשלה שיש לה רוב ברור.
כפי הנראה לבני תודיע לנשיא כי היא לא מצליחה להקים ממשלה.
נפגשתי השבוע עם מקורב ליעקב אדרי. המקורב אמר לי ששיטרית ואדרי טעו הואיל ואם הם היו תומכים במופז הייתה ממשלה. הוא הוסיף : "כפי הנראה אנו משלמים מחיר כבד על שלא התאחדנו מאחורי מופז".

ציפורה גדולה בסקרים וחלשה בביצוע. כעת ברור כי הלכנו עם שרון – קבלנו את אולמרט – ועכשיו ציפורה. מהפח אל הפחת אל הפחתים.
בכירים בקדימה אומרים שללבני אין הבנה פוליטית ויכולת להתחבר לשותפים. חוסר היכולת האנושית שלה לתקשר עם אנשים יוצרת הרושם שהיא חיה באיזה אולימפוס. משהו בדומה לנתניהו, אך ההבדל בין שניהם הוא שללבני אין חזון ולא דרך – לנתניהו יש והוא הוכיח זאת לא מעט פעמים.

המרוויח הגדול מאי הקמתה של הממשלה הוא אהוד ברק שגם גילה אחריות וגם לא נכחד על ידי ליבני מכיוון שהיה ולבני תקים ממשלה הלך על על מפלגת העבודה.
ברק נכנס לממשלת אולמרט עם 25 מנדטים, והיום נמצא עם 12 מנדטים.
אצל ציפורה היה עובר לחד ספרתי.

יש אחד שמחייך – קוראים לו אהוד אולמרט. אולמרט זוכר את חיצי הרעל ששלחה ציפורה ואולמרט צוחק היום. הוא נהג כפי שנדרש : הלך לנשיא ונתן ללבני את המפתחות אבל מתברר כי לבני לא עברה טסט.
בקיצור, התקווה הלבנה של התקשורת נפלה שדודה.

עכו והנמל הפלסטיני
כבר מיד אחרי אוסלו הופיעו מאמרים וידיעות כי הפלסטינים לוטשים עין לעכו כנמל המדינה שבדרך.
אל עכו היגרו בשנים האחרונות ערביי הגליל. גם תושבי עכו הותיקים נפגעו מתוצאות של ההגירה הזאת וזאת מכיוון שההגירה הביאה ערבים שאינם רוצים דו קיום, ההגירה הגבירה את הפשע ויותר מכן, הפרה את הדו קיום בעיר.
ח"כ גלעד ארדן שהגיע השבוע לעכו אמר כי הליכוד חייב לבצע מהפכה בביטחון האישי. כל מי שמפר חוק ונוקט באלימות יהיה מאחורי סורג ובריח. אוזלת ידה של המשטרה בפרעות בעכו מוכיחה כי רק עמידה על חוק וסדר, היא הפתרון.
כוונת הליכוד מוכרחה להיות תגמולם של ערביי ישראל הנאמנים ושלילת האזרחות ממי שלא יהיה נאמן.

נתניהו אשם

הבוקר שמעתי את יואל חסון מאשים את נתניהו בנפילתה של לבני – כן, שמעתם טוב. יואל חסון רוצה שנתניהו יעבוד בשביל לבני וזאת על מנת שיואל חסון יישאר ח"כ "ואחרי המדינה המבול".
חסון יכול להאשים רק את עצמו מכיוון שבמעבר למפלגת קדימה עברו העריקים ניתוח קשה – ניתוח הוצאת עמוד השדרה.
לחסון לא נשאר אפילו שארית מעמוד השדרה. הרי אם לא היה שותף לגנבת הבחירות ממופז הייתה להם ממשלה. דווקא חסון, אחד שהג'וב הוא דבר מקודש עבורו היה צריך לזכור כי מופז ניסה לסדר לו ג'וב במשרד הביטחון – ממש ברוח קדימה – אבל המינוי טורפד על ידי מערכת החוק. מה עשה חסון בתודה למופז שדאג לו ? הוא הביע אקט לויאליות אירוני והביע תמיכה בציפי לבני.
אני זוכר שמספר ימים אחרי ששרון הודיע על הפילוג הוזמנתי למשרד של עו"ד שאני עובד איתו. יואל חסון היה שם וביקש שאביע תמיכה במרוץ שלו לכנסת בליכוד. כן, זהו אותו חסון אשר מציג את עצמו בפייסבוק כמי שהיה שקדימה מיום הקמתה. כאשר שאלתי האם הוא לא הולך עם שרון הוא השיב שהוא עוד לא החליט, הוא נפגש עם ישראל כ"ץ ודני נווה, ויש סיכוי שהוא ירוץ בליכוד. כלומר, גם כאן יואל משקר – הוא לא היה בקדימה מיום הקמתה אלא הגיעה אליה לאחר מכן והסיבות ידועות למה.
ההמשך ידוע : שרון נתן ליואל מקום ברשימה והיום כאשר אני רואה את יואל חסון אני מתגעגע לצרלי ביטון.
יש לזכור כי אנשים כמו יואל חסון למען מקום בכנסת ימכור את כולנו.
יואל, במה נתניהו אשם ? בזה שאתם חפצים שררה ? מה הפחד, שיגמרו לך הנסיעות לחו"ל ? הרי אנו יודעים שיש ראשון טורס, ויש חסון טורס.
לפי פרסומים בתקשורת אתה יותר בחו"ל מאשר בארץ.
האם למדת מאולמרט ? מעניין האם גם לך יש דירות ? יואל אתה מהווה בושה לתנועת בית"ר, ראש לשעבר אדם בלי הדר וכבוד.הפכת לתגרן בלתי נלאה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"הר עם הר לא נפגשים אך שר עם שר תמיד נפגשים". – יומן פוליטי-אריק זיו

אריק זיו ויזר

בסכנין ובעליון אין דגל ישראל

אריק זיו ויזר

מצביעים רמי לוי

אלי חזן

דו"ח המבקר, פצצה מתקתקת !

אריק זיו ויזר

נאמן לטיקונים

אריק זיו ויזר

האם הליכוד מוכן לחזור לשלטון.

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן