26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

לא שפיר ושמוליק מייצגים בלעדית את המחאה

עומר טיאצאו– מייצג את המחאה והוא מתמודד בליכוד

 

ברצוני להפנות את תשומת ליבכם לעובדה מעניינת. המחאה החברתית, הייתה של כל גווני חברה ישראלית. הקריאה של מארגניה הייתה שזאת מחאה שלא שייכת לא לשמאל ולא לימין. בשל הבעיות של קהילת יוצאי אתיופיה הצטרפתי למחאה, והייתי בין המובילים, כי ראיתי בה כלי דמוקרטי להשמיע את טענותיי ולהשפיע על קבלת החלטות.

הרבה אנשים צעירים, כולל אותי, סובלים מבעיות כלכליות ובעיות תעסוקה. אני למשל, סיימתי ללמוד תואר שני במדע מדינה ואני בעל תעודה הוראה, כארבע שנים חיפשתי עבודה במשרה מלאה. אך לצערי כל 4 שנים הללו, עבדתי רק בחצי משרה בעשייה חשובה בחינוך. המחאה הזו בא לתת פתרונות אמתיים לבעיות חברתיות, דיור בר השגה לצעירים וחסרי יכולת, והורדת יוקר המחייה. אני הצטרפתי למחאה- הובלתי אוטובוסים מלאים, הייתי בכל ההפגנות – כי חשבתי שבאמצעותה ניתן לעזור לשכבות המוחלשות.

לצערי הרב היום אני רואה את אנשי השמאל מנכסים לעצמם את המחאה, כאילו רק הם הובילו. אני לא חושב שהם יכולים לייצג את כל השכבות שהשתתפו במאבק, רוב האנשים שיצאו להפגין הם אנשים קשיי יום ולא אלו שהשמאל מייצג. לאותם אנשים אני אומר: המחאה הזו היא לא אתם, המחאה הזו היא אני ורבים כמוני המחזיקים בעמדות לאומיות ורואים חשיבות גם בביטחון המדינה וזכויותיה ההיסטוריות. אני מאמין שניתן לשנות מבפנים ולהוביל את המאבק לצדק חברתי בתוך הליכוד.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הרצפה העקומה של מעוז

אלי חזן

רשימת הקלפיות אשר בהן תתקיים ההצבעה היום

אלי חזן

אין דבר כזה משבצת חברתית

אלי חזן

כתום לא מצביע לדודו אמסלם

אלי חזן

משה בר יתמודד על משבצת מחוז תל אביב

אלי חזן

ד”ר עמנואל נבון מתגייס למען מערכת הבחירות של הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן