20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

לא מאי גולן, פה זה לא יש עתיד

עומר אריכא צפה במאי גולן ובברכת יום ההולדת לראש הממשלה. הוא לה היה שבע רצון בלשון המעטה

מה משותף למאי גולן, מיקי זוהר, ואיוב קרא? שלושתם חשבו שהליכוד הוא בכלל יש עתיד – ושקידמום הפוליטי תלוי במנהיג ולא במתפקדי המפלגה. שניים מהם התאכזבו לגלות שלא רק שהיו”ר לא מקדם מועמדים נאמנים, הוא גם לא מתערב לטובתם.
כמו רבים, ראיתי את הסרטון המביך של מאי גולן עם ראש הממשלה. האמירה שלה לפיה אם יפסיק לכהן כראש הממשלה יקומו אלפי צעירים וירדו מהארץ הייתה פשוט מעוררת רחמים. מאז פרסום הסרטון עשה כל העולם מטעמים מדברי הבלע של מי שעשויה או עלולה (תלוי את מי שואלים) להיכנס לכנסת כחכ מן המניין.
יותר משרצתה מאי גולן לאחל לראש הממשלה (שנראה מובך מאוד מכל הסיפור) הצלחה לכבוד יום הולדתו השבעים, רצתה גולן להתקדם. הסרטון המביך לא נועד לברך את ראש הממשלה, אלא להתחנן לקידום: אולי חוק נורווגי, אולי מינוי מי מחברי הרשימה לשגרירים, אולי נבצרות מהכנסת במסגרת ענייניו המשפטיים. מאי גולן רוצה להיכנס לכנסת, ויהי מה.
הסרטון הזה כבר סיפק לליכוד מבוכה רבה. הרבה השלכות נעשו על האיכות הכללית של החומר האנושי ברשימת המפלגה, וברור שמעתה ואילך, התקשורת תהיה קשובה מאוד למאי גולן, כדי לתפוס את השטות הבאה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביטחון ישראל /מאת:משה קאריו

אריק זיו ויזר

הכיוון הנכון של המחאה

אריק זיו ויזר

לחיי הבכי והנהי

אלי חזן

הטעות של משרד החוץ: הישמרו מאוהבינו, אבל לא יותר מדי

אריק זיו ויזר

זקן השבט או חוסך שבטו?

אלי חזן

פני הליכוד לאן ?

אלי חזן
דילוג לתוכן