23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“לא לשתף פעולה עם ניסיונות הרשות הפלסטינית לבנאם את הסכסוך”

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני- ביטחוני, גדעון סער, נפגש היום (ב’) בירושלים עם נשיאת הבית העליון של בית הנבחרים הגרמני(הבונדסראט) וראש ממשלת מדינת צפון וסטפליה בגרמניה, הנלורה קראפט (Hannelore  kraft)

השר סער אמר בפגישה:”הרשות הפלסטינית אימצה גישה חדשה: אין היא מעוניינת עוד בקיום מו”מ עם ישראל. היא פועלת בניסיון לבנאם את הסכסוך, בניסיון לבודד את ישראל וביצירת דה לגיטימציה של המדינה היהודית. הפלסטינים אינם מעוניינים לשלם את המחיר הפוליטי של הפשרה ומעדיפים לנסות להגיע להישגים חד צדדים בפורומים בינלאומיים”.
 
השר סער הוסיף כי “שלום יושג רק כתוצאה של משא ומתן בין הצדדים. התרומה הגדולה של גרמניה (והאיחוד האירופי) לתהליך השלום תהיה אם תבהיר לפלסטינים, כי לא תיתן יד לניסיונותיהם לבנאום הסכסוך ולא תשתף עימם פעולה. הגורמים בזירה הבינלאומית צריכים להביע עמדה ברורה של תמיכה בחידוש מו”מ ישיר בין הצדדים ולא בניסיונות לעקוף אותו”
 
בפגישה נידונו עוד ההתפתחויות האזוריות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ועכשיו : נעלה עם שר החינוך לחברון

אריק זיו ויזר

בוגי : ההיסטוריה של ברן היא ההיסטוריה של ארץ ישראל

אלי חזן

חוק(ת) איתן

אלי חזן

ארדן: עזה תחילה

אריק זיו ויזר

השר סילבן נרתם למען חצור הגלילית

אריק זיו ויזר

דיכטר ל”אל-ג’זירה”: “חמאס מנצל אוכלוסיה אזרחית”

אלי חזן
דילוג לתוכן