20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

לא לשנות את ההחלטה על זועבי

שר התחבורה ישראל כץ קורא לשופטי בית המשפט העליון שלא להתערב בהחלטת וועדת הבחירות המרכזית ולא להתיר לחנין זועבי לכהן בכנסת ה-20


 



בצעד יוצא דופן פנה שר התחבורה ישראל כץ, דרך דף הפייסבוק שלו, לשופטי בית המשפט העליון שאמורים להכריע ביום ג’ הקרוב בדיון שייערך בהשתתפותם של תשעה שופטים ובראשם השופטת מרים נאור, לגבי ח”כ חנין זועבי. שר התחבורה כץ קורא לשופטי בית המשפט העליון שלא לשנות את החלטת ועדת הבחירות המרכזית שפסקה ביום ה’ ברוב מוחלט שחנין זועבי תיפסל מלכהן בכנסת ה-20.


השר כץ כותב: “אני קורא לכם שופטי ישראל, שלא לשנות את החלטת ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-20 ולא לאפשר לחנין זועבי לכהן בכנסת ה-20. פעולותיה כחברת כנסת הן פעילויות טרור. השתתפותה במשט המרמרה שבו נטלו חלק אויבי ישראל ודבריה הבוטים כנגד שלושת הנערים החטופים שנרצחו בדם קר על ידי מחבלים חסרי לב,אינם נותנים לה את הזכות לקחת חלק בכנסת ישראל.


חיילי צה”ל סולדים ממנה וכך גם חלק ניכר מערביי ישראל שאינם מסכימים עם דעותיה הקיצוניות נגד המדינה. אין כל מקום לשנות את החלטת וועדת הבחירות המרכזית בעניינה וראוי היה שההחלטה תישאר על כנה”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו וליברמן: הליכוד ביתנו

אלי חזן

יו”ר פרלמנט קניה לריבלין: ישראל היא מודל עבורנו לדמוקרטיה מופתית

ישראלי לא מחרים ישראלי

אריק זיו ויזר

האם תופסק אפליית המורות במעונות?

אריק זיו ויזר

ח”כ סטרוק מגיבה לליכודניק

אלי חזן

יו”ר הכנסת נחרץ : בעד שיבה לחומש ולשאנור

אלי חזן
דילוג לתוכן