26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

לא לעסקה עם החוטפים / כתב: נרי אבנרי

המסר צריך להיות ברור וחד משמעי: אין עסקה! שנית:  גם אנחנו מחזיקים אצלנו חטוף שלכם. קוראים לו איסמעיל הנייה. גורלו בידיכם. אם שערה משערות ראשו של החייל גלעד שליט תיפול ארצה, ראש הממשלה שלכם הולך לחגוג עם 144 בתולות. 72 המגיעות לו, ו-72 של אחמד יאסין.

עוד לא הייתה עסקה כזו בתולדות האנושות. מצד אחד, מנהיג מושחת במדינה דמוקרטית, ובצד השני- תקשורת בולשביקית.

ואלה פרטי העסקה:

המנהיג, בניגוד לאידיאולוגיה שהביאה אותו לשלטון, יעקור מביתם אלפים ממצביעיו, והתקשורת הבולשביקית מתחייבת לאבטח אותו מכל הכיוונים.

 

וזה אומר:

א)- בגידתו תשווק לציבור כמהלך מדיני נועז, שמוכיח את גדולתו.

ב)- שחיתותו תדווח לציבור בווליום נמוך, תוך הדגשת “חזקת החפות”.

ג)- ניתוק הקשר בינו לבין שני בניו השומרים על זכות השתיקה, תוך הדגשת העובדה “שהם ילדים גדולים” (של ביבי היו קטנים, ולכן מותר היה לרדוף אותם).

ד)- נקיף את מזוז ברוטווילרים. הוא יבין את הרמז…

ה)- נתמוך בהשלכת תוצאות משאל המתפקדים…

ה)- נפרגן לכל הפוליטיקאים שיצטרפו לבגידה…

ו)- במקביל, נבצע רצח אופי באלה שהעדיפו לכבד את התחייבותם האידיאולוגית…

היה ויתברר שגירוש היהודים מגוש קטיף הביא עלינו יותר טרור, נסיט את האשמה ל”שטחים ריקים”…

זין)-  נתמוך בעסקת טטנבאום, למרות הסכנה והצחנה הנודפים ממנה.

 

בויכוח הציבורי בעד או נגד עסקה עם החוטפים, אני אומר בדחילו ורחימו, אבל בנחרצות: אני נגד!! ליבי יוצא אל המשפחה האצילה והמופלאה הזו, משפחת שליט, ובכל זאת, שחרור טרוריסטים כלואים (תפסיקו לכנות אותם “אסירים”, מדובר בטרוריסטים רוצחים.) תמורת בנם היקר, החייל החטוף גלעד שליט, יביא עלינו את החטיפה הבאה.

 

מי שלא רצה את החטיפה הזו, היה חייב לצאת נגד עסקת טננבאום. מפני שהיא קשורה קשר בל יינתק לכל החטיפות שלאחריה.  צריך להביט אל תוך עיניהם של אלה שתמכו בשרון בעסקת טננבאום, ולומר להם: יש להם חלק בחטיפת החייל גלעד שליט. ולאלה התומכים היום בשחרור רוצחים תמורת שחרורו של החייל גלעד שליט אני אומר:

“יש לכם חלק בחטיפת הישראלי הבא”.

 

מדובר בשרשרת עסקאות, שהחוליות האחרונות שלה הן, משפחת טננבאום, משפחת שליט, והמשפחה הבאה, וזו שלאחריה. עסקה מהסוג הזה, מהווה שעת מבחן למנהיגות. מנהיג אמיתי חושב לטווח ארוך. ומהבחינה הזו- כמו גם מבחינות אחרות-  שרון התגלה במערומיו (ומי שלא חושב כך היום- אין לי ספק, ישנה את דעתו בעתיד.).

 

מאחר ומדובר בסיטואציה טעונה בהמון אמוציות, תמיד אפשר להציג את המנהיג הרופס “כאנושי”, ואת זה הניצב איתן מול הסחטנות של החוטפים, כ”ערל לב”. אבל זוהי יחצנות פופוליסטית, שעלולה לעלות לנו ביוקר, ושמניעים אותה אינטרסנטיים.  

 

כדי למנוע את החטיפה הבאה, חייבים להבין את הסיטואציה: בצד אחד יש פושעים שמנהלים מלחמה בלי מגבלות מוסריות, ובצד השני, יש קולקטיב שקושר את ידי צה”ל. הקלישאה אומרת: עם חזיר תתחזר. דהיינו, עם פושעים תדבר בשפתם. אומנם השפה מכוערת, אבל היא אילוץ.

 

המסר צריך להיות ברור וחד משמעי: אין עסקה! שנית:  גם אנחנו מחזיקים אצלנו חטוף שלכם. קוראים לו איסמעיל הנייה. גורלו בידיכם. אם שערה משערות ראשו של החייל גלעד שליט תיפול ארצה, ראש הממשלה שלכם הולך לחגוג עם 144 בתולות.

72 המגיעות לו, ו-72 של אחמד יאסין.

 

לא צריך לענות או להרוג אזרחים תמימים. חטוף מול חטוף. אם האיום שלנו לא ירתיע- לבצע, ומה יותר מהר. פעמיים כאלה, והמנוולים יחפשו נקודת תורפה אחרת, שהרי זו התבררה, כנקודת תורפה לשעבר…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו נגד ההינתקות- פרויקט מיוחד

אלי חזן

חיים רמון: קדימה = הונאת הבוחר

אריק זיו ויזר

זאת התקשורת, טמבל (1)…

אלי חזן

אלוהים, למה לשקר

אריק זיו ויזר

שרה טארה שיר שמח

אריק זיו ויזר

זאת הפוליטיקה, טמבל

אלי חזן
דילוג לתוכן