19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

לא לעבודה זרה

משה איפרגן במכתב פונה אל הנבחרים החדשים והוותיקים

נבחרי ליכוד יקרים, קחו רק ליכודניקים אל לשכותיכם.

 

פניה אל נבחרי הליכוד.

 

סיימנו זה עתה מערכת בחירות מורכבת, אינטנסיבית ואמוציונלית במיוחד. תנועתנו הייתה מטרה להתקפות מכל הצדדים: השמאל תקף אותנו, מפלגות בתוך הגוש שלנו תקפו אותנו, וגורמים רבים מחוץ למערכת הפוליטית השקיעו את כל מרצם בכוונה להדיחנו מהשלטון. למרות הכל, תנועת הליכוד בראשות נתניהו התייצבה זקופה, נאבקה והגיעה להישג מרשים. חברי תנועת הליכוד, תומכים, צעירי הליכוד, ופעילים רבים, עשו לילות כימים למען הצלחת התנועה. הם היו החיילים הנאמנים של התנועה בשעה המורכבת הזאת. אנא, אל תחזרו על טעויות העבר בהן הבאתם אל לשכותיכם עוזרים, יועצים ובעלי-תפקידים אחרים שאינם מתנועת הליכוד.

יש בתנועתנו איכות אנושית מעולה, שמותירים אותה מחוץ למעגל ההשפעה בחוסר צדק משווע. כפי שאתם ביקשתם את עזרתם כדי שתוכלו להגיע לעמדות השפעה, כך גם להיפך. רק בדרך זו תממש תנועת הליכוד את השקפותיה בהגיעה לעמדות השפעה. רק מי שמאמינים בדרכה ובערכיה יוכלו באמת לקדם אותם.

רק כך תיבנה שדרת ההנהגה של התנועה בהווה ובעתיד. שדרה שתהווה את הבסיס להמשכיות השלטונית של תנועת הליכוד. מובן מאליו שכל מועמד לתפקיד צריך להתאים לו. על כך אין להתפשר. מפני שבשורה האחרונה טובת העם קודמת.

בהצלחה במילוי תפקידכם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד עם אחינו הדרוזים בירכא

אריק זיו ויזר

נתניהו יכול לרוות נחת מהכנס באור יהודה

אלי חזן

השנה משריינים : האזכרה לזכרו של ראש הממשלה מנחם בגין

דודו חיים

ליכודניק חושף את המתמודדים

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערם של ליאת פחימה ודוד מגידיש

אלי חזן

הנגבי חסר ישע

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן