26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

לא לוועדה מסדרת

הועדה המסדרת של נתניהו – ממבט אחר

המפד"ל קרסה ל-3 מנדטים אחרי שהחליטה לעבור לשיטת הוועדה המסדרת בבחירות 2009. לחלק ענק מהמצביעים של המפד"ל הייתה ביקורת והם הרגישו שהפילו עליהם אנשים לא נכונים. חלקם סתמו את האף והמשיכו להצביע מפד"ל וחלקם הלכו למפלגות אחרות. המפד"ל הבינה את הלקח ובבחירות 2013 כבר היו פרימריז במפד"ל והמפד"ל קפצה ל-12 מנדטים.

 

כעת בליכוד עולה הרעיון של ועדה מסדרת. האם אנחנו רוצים להגיע למצב של המפד"ל? למה לא ללמוד מטעויות של אחרים? כל רשימה שתורכב תהיה לא מקובלת על חלק גדול מהמצביעים הפוטנציאליים והם ירגישו שהפילו עליהם אנשים לא ראויים ואז יעברו להצביע למפלגות אחרות.

 

אם כבר שינוי, אז צריך להוריד את מספר ההצבעות בפרימריס מ-12 לשנים-שלוש. רוב רובם של המתפקדים לא מעורב מספיק ולא תומך ב-12 מועמדים וכך נוצרת תרבות הדילים הלא מכובדת שמוציאה לליכוד שם רע כפי שפורסם בעיתון הארץ מיד אחרי הפרימריז:

http://www.haaretz.co.il/news/elections/1.1876683

כאשר כל מתפקד יוכל לבחור רק במספר מועט של מועמדים הוא יבחר באלה הטובים באמת ולא באלה מהדיל של קבלן הקולות.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חג השבועות – חג מתן תורתנו הקדושה

אריק זיו ויזר

בכדורגל כמו בפוליטיקה

אריאל אילוז

מישהו חייב להגיד את האמת

מנדי ספדי

ניחום אבלים אצל משפחת עמאר – נבואני בג'וליס

אריק זיו ויזר

נועה רבין נגד הליכוד

אריק זיו ויזר

מתי פייגלין יהיה צודק ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן