23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

לא להכניס את מירי רגב (נסיכת הגירוש) לליכוד משה איפרגן

השמועה האחרונה אומרת כי במסגרת חיפוש 'שמאלנים' בשוק עולה שמה של מירי רגב, מי שהייתה הדוברת האישית של דן חלוץ בביצוע תוכנית הגירוש. אף אחד לא יודע דבר על הגברת הזאת, אין לאף אחד מושג על דעותיה בשום תחום, והדבר היחידי שממנו אנו מכירים אותה הוא העובדה שאת תפקידה כדוברת בזמן הגירוש ביצעה בלהט מיוחד שאיפיין את כל הטיפוסים העלובים ששיתפו פעולה עם שלטונה המושחת והנפשע של משפחת שרון.

הדבר היחידי שאני זוכר ממירי רגב ומרמטכ"ל המניות הכושל שאותו שירתה ככלבלבה היה מוטיבציית היתר ותחושת ההתעלות שהפגינו בביצוע התוכנית האיומה הזאת.

ועוד דבר, החסרים אנו נשות ליכוד מוכשרות ונאמנות היכולות להיות חברות כנסת? לאוסנת מארק, לטובה מעוד ולמיכל כפרי מניות בעשייה למען החברה ולמען התנועה, האם אותן צריך לדחוק הצידה עבור 'נסיכת הגירוש' שלאיש אין ממנה מושג?

הדבר הזה מצטרף לעוד כל מיני 'ילדות תקשורת' שבליכוד מתעניינים בהן, והמהלכים הללו הם ממש חוצפה כלפי התנועה ואנשיה.

תביאו את בוגי יעלון, את דן מרידור (מילא…), את יעקב עמידרור, תביאו אנשים בעלי שיעור קומה, אך אל תשפילו אותנו בהבאת פלקטים על חשבון מיטב אנשינו.

אני כותב זאת דווקא כמי שמצדד בצורך לעשות שידוד מערכות לקראת הבחירות (כגון שריונים והזזת מחוזות), אך רק במידה וזה מעצים אותנו כלפי פנים וכלפי חוץ,
לא הקזנו דם בשנים האחרונות עבור פלקטים הטובים לתמונות ולתקשורת השטחית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איציק דדוש : "לבטל את המע"מ עבור תשלומים לחברת החשמל"

אריק זיו ויזר

מפגש ראשי סניפים בטירת כרמל

אלי חזן

סניף הליכוד בכפר סבא ביקר במרכז בגין

אריק זיו ויזר

בחצר של רחלי

אריק זיו ויזר

הודעה: חבר מרכז דני בן דהן נפטר.

אריק זיו ויזר

מסתמן מתמודד חזק ומשמעותי למחוז דן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן