26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

לא חוזרים לאושוויץ

נאומו של ח”כ אקוניס שידר מסר של אחדות שימנע בסופו של דבר מעם ישראל לחזור לאושוויץ

אי אמון- 07/06/2010

אדוני היו”ר, חברי הכנסת

 

“תחזרו לאושוויץ”. “תחזרו לאושוויץ”. האמירה הזאת מסכמת בשתי מילים חדות כתער את אירועי הטרור של משט המרמרה. התמונות לא מפסיקות לזרום – כולל אתמול בעיתונות הטורקית. תמונות של חיילי צה”ל נגררים מוכים וחבוטים בבטן האנייה. הכול יחד זה הוכחה נחרצת שלא היה זה משט שלום ולא היה זה ניסיון להעביר סיוע הומניטארי לרצועת עזה – שנחסם כמובן על ידי חמאס. אנחנו אפילו כבר מדברים על       “משט טרור”, כפי שכיניתי אותו עוד ביום שני בשעות הבוקר המוקדמות. אנחנו מדברים על פיגוע לכל דבר. מאורגן היטב, קפדני, מתוזמן ומצולם.

 

וכמובן שישנן מדינות בעולם שקופצות על המציאה ומוצאות עוד אירוע – שהוא אירוע מובהק של הגנה עצמית, לנגח את ישראל, לקלס, לגנות ולקרוא להקמת ועדת חקירה בינלאומית – עם רוב אוטומטי נגד מדינת ישראל.

 

מה שנדרש כעת במדינת ישראל, מכל הסיעות הציוניות הוא להתאחד, לעמוד יחד, ולשלב ידיים במאבק הבינלאומי הקשה.

 

עמדתם כאן ביום רביעי וגיניתם – ובצדק את השתתפותה של ח”כ חנין זועבי במשט הטרור. יומיים הצלחתם לעמוד באמירה הציבורית שתגבו את הממשלה, יומיים!.

ואז, כבר ביום רביעי החלטתם לחבור לסיעות הערביות, אותן סיעות ערביות שכביכול יצאתם נגד, סיעות אנטי ציוניות שמחבלות במדינת ישראל מפה מהבית הזה!. חברתם אל הערבים!, מיהרתם להגיש אי הממשלה!. הצביעות שלכם זועקת ומהדהדת בבית הזה ומחוצה לו. איבדתם כל רסן, איבדתם כל בושה, חציתם את כל הקווים האדומים שבין קואליציה לאופוזיציה. אתם מביישים קודם כל את עצמכם, אבל גורמים גם נזק אדיר לאחדות הלאומית שנדרשת כעת.

 

ועכשיו תלמדו משהו ( אני מציע ועכשיו הרשי לי ללמד אותך משהו גברת פוליטיקה נקייה): לפני 4 שנים הותקפה מדינת ישראל בטילים ורקטות ע”י חיזבאללה ופרצה מלחמת לבנון השנייה. הליכוד היה אז באופוזיציה. מיד נצרנו כל פעילות פוליטית. גיבינו את הממשלה ויו”ר הליכוד יצא למסע הסברה של חודש וחצי, לא של יום וחצי כמו לבני, שאיש לא ראה, הגברת לבני. הרואה ואינה נראית – באחריות! בממלכתיות ובאחדות. היא האחרונה שיכולה על שרים כמשקיפים, הרי עד היום כולנו זוכרים איך כינסה מסיבת עיתונאים וקראה לראש הממשלה אולמרט להתפטר וכמובן התפוגגה חזרה לממשלתו הכושלת.

 

הבטחתם להיות אופוזיציה אחראית ועניינית. כמה צביעות? כמה שקרים אפשר לספר לעם?. במקום להתייצב לצידנו ולהדוף את המתקפה הבינלאומי, אתם חוברים לסיעות הערביות ומצטרפים לגל הצביעות הבינלאומי. הסטנדרטים הכפולים שלכם הם לא רק סיסמאות של פרסומאים, זה כבר מסכן את האינטרסים הלאומיים!

 

עכשיו אני אומר כאן, הגברת לבני וחברי קדימה – כל מי שיצביע בעוד דקה או שתיים ילחץ על כפתור בעד ויצביע בעד האי אמון הזה שדומה לאי אמון של הערבים. ייזכר וירשם כיום מביש בימיו איש ציבור וירשם והציבור כולו יראה איך התנהגתם בשעה זו! .

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ עוקף את לפיד בסיבוב

אלי חזן

תרגיל “נקודת מפנה”: הכנסת הפסיקה את דיוניה, הח”כים התפנו למרחב מוגן

אריק זיו ויזר

ח”כ לוין בשיתוף עם ח”כים נוספים הגיש הצעת חוק מהפכנית לפיה שר יוכל לנייד כספים במשרדו גם ללא אישור האוצר

חוטובלי בצפון

אריק זיו ויזר

ישיבות ועדות הכנסת

אריק זיו ויזר

חשוב אבל נסתר : זירוז מתן מעמד עולה לזכאים המגיעים ארצה במעמד תייר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן