22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
לא אקטואלי - עדי ארבל

לא אקטואלי – 5.12.14

עדי ארבל עם מדורו הקבוע בליכודניק על מה שהתרחש השבוע בזווית מעט אחרת 

 

קריקטורה של דמוקרטיה

הקריקטורה שפורסמה במוסף צדק של מקור ראשון לאחרונה אומרת הכל. ובכל זאת, עוד משהו: בין רעיון מדינת הלאום והדמוקרטיה המודרנית מתקיימת סימביוזה כמעט מתחייבת. במילותיו של אברהם לינקולן: "ממשלה של העם, על ידי העם, למען העם, לא תאבד מן הארץ". ובמילים שלי: גם חוק יסוד מדינת הלאום הוא מרכיב הכרחי עבור הדמוקרטיה הישראלית.

 

ישראל מחר

אם אדלסון רוצה באמת לעזור לביבי עם כל העוינות התקשורתית, הגיע הזמן שיפתח עבורו גם ערוץ טלוויזיה. שם כבר יש לי – BB See.

טקסט פוליטי

למה נתניהו מאד יתקשה לנצח את הבחירות הקרובות?

או: הנבואה ניתנה לשוטים, פרק 2015.

ב-2009, הוקדש חלק משמעותי בקמפיין לתיעוב נגד ביבי, ובמרכזו השקר המבריק של 'ציפי או ביבי' אשר הוריד את מספר המנדטים של הליכוד והקפיץ את קדימה לקבל אל עבר מעמד המפלגה הגדולה.

ב-2013 לעומת זאת, מפלגות רבות נקטו בטקטיקה הפוכה של חיבוק דב והכריזו על תמיכה פומבית מראש בנתניהו בשילוב אג'נדה סקטוריאלית כזו או אחרת, דבר שאיפשר לשאוב ממנו לא מעט מנדטים.

בבחירות הקרובות נראה שיהיה קמפיין משולב של אנטי-ביבי מצד אחד, וחיבוק דוביבי מצד שני, שעלול להותיר את הליכוד כמפלגה השניה ואולי אפילו השלישית בגודלה בכנסת הבאה.

 

בטן מלאה

רק לי מפריע שלרמטכ"ל החדש יש כרס לא קטנה? (גילוי נאות: גם לי יש!)

 

חופש העיתוי

נכון שזה לא העיתוי לבנות בירושלים? ושזה גם לא העיתוי לחוקק את חוק יסוד מדינת הלאום? אה כן, זה גם לא העיתוי לעלות להר הבית! אז העונש שלכם, חובבי ז'אנר זה לא העיתוי, הוא להימחק במערכת בחירות, שלגביה יש רק הסכמה אחת: זה לא העיתוי.

 

תהיו כחלונים

לרוץ כי כולם רצים! אחרי שורת פניות, לחצים והתלבטויות, אני מבקש להכריז על כניסתי לפוליטיקה ועל החלטתי להתמודד על ראשות מפלגת משה כחלון.

אהוד ברק בע"מ

זה שדווקא עכשיו אהוד ברק החליט לחזור לאור הזרקורים ולהצטרף למקהלת דורשי ההסדר המדיני עכשיו, מעלה בי חשש כבד שטענותיו של אולמרט על השוחד ששר הביטחון לשעבר נטל במסגרת תפקידו כנראה נכונות.

 

שבת כו"ח

חוזר משבת חתן משפחתית מהנה ביותר בעין כרם וכל מה שמטריד אותי הוא אם הפמיניסטיות כבר עלו על הבעייתיות בטרמינולוגיה ואם כבר נמצא התחליף הראוי. מה לא בסדר איתי? (כאילו בהקשר הזה, לא בכלל).

 

מאכלי י-ם

עזבו אתכם מערכת הבחירות. הבחירות האמיתיות הן אלה שאנו עושים באופן יום יומי. נניח איפה לאכול ועם מי. אז הבאנו אורחת שתבדוק במיוחד אם מסעדה דרום אמריקאית נחשבת למאכלי עדות? קריאה מהנה!

 

 

להצעות מגוונות: [email protected]

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא אקטואלי – 5.10.14

אלי חזן

לא אקטואלי – 5.10.14

אלי חזן

לא אקטואלי – 1.11.14

אלי חזן

לא אקטואלי – 16.10.14

אלי חזן

לא אקטואלי – 14.11.14

אלי חזן

לא אקטואלי – 30.11.2014

אלי חזן
דילוג לתוכן