24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
לא אקטואלי - עדי ארבל

לא אקטואלי – 16.10.14

עדי ארבל וליכודניק לשבת בצורה מגניבה 




הוצאת שוקן

זה מתחיל בהפצת סרטון מביך וממשיך בגל השמצות פרועות. אירוני שמה ששוקן עשה למדינת ישראל עושים עכשיו לו. וכן, גם אני ראיתי את הסרטון והוא מזעזע. מסתבר ששוקן ימני.


את הגשם תן רק בעיתון

עוד יורה אחד ואני מת.


אסור להשוות

אני לא מבין מה זול במילקי שעולה 400 דולר ועוד 87 אגורות. חוץ מזה, שאם הייתי עובר לברלין, גם לי היה די משעמם באיזשהו שלב והייתי מכלה את זמני בקמפיינים שאולי יגרמו להורדת יוקר המחיה בישראל כדי שאוכל לחזור לישראל כי משעמם רצח בגרמניה.


אופטימיות זעירה

איזה כיף לפתוח את השבוע עם הידיעה על נצחונה של נבחרת ישראל בכדורגל והשמחה על כך שהאכזבה מאי ההפעלה ליורו הקרוב תידחה בכמה חודשים.


שחקי שחקי

מי האידיוט ששם את סטאלין על שטר ישראלי?

רוקד על שתי החתונות

שלא תגידו שאין השגחה פרטית בעולם: מעשה בשתי בחורות, שעימן יצאתי באופן סמלי למדי לפני שנים מספר. בדיעבד התברר כי שתיהן מיקבלו אותי, מה שלא הפריע לי (ולהן) להישאר חברות טובות שלי. לימים, התארסו השתיים (לא אחת לשנייה!) ומשתיהן קיבלתי הזמנה עליה מתנוסס אותו התאריך. אפשר לראות בכך צירוף מקרים נדיר, אבל אני מעדיף לראות בכך צדק פואטי שייתן לי הזדמנות נהדרת למקבל אותן בחזרה.


טיול ירח מלאה

מי שאמר לכם שטיולילי זה מעייף, פשוט טועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע…


מנווטים ברוורס

יש מצב שלבדואים יש וייז משלהם?


פורמולה יש רק 1

שלוש הערות על הפורמולה 1:

1. קוראים לזה 1, כי מספיק היה לעשות את זה פעם אחת. בקדנציה, לא בשנה.

2. טוב לעסקים בירושלים? לא בטוח, אם תשאלו את העסקים שנשארו שוממים אתמול בערב.

3. בפעם האלף – אין אף סיבה טובה לחסום עורקי תנועה ראשיים. לא נשיא אמריקאי, לא מצעד גאווה, לא מצעדגלים ולא אף מירוץ עם שם של תרופה.


חוסם עורקים

חוק: לא יקרא עמק רפאים אם יש בו אנשים. ובהזדמנות חגיגית זו שמישהו יסביר לי למה חוסמים עורק תחבורה עבור יריד שיכול להתקיים בפארק המסילה המקביל לו?

*


ביגועי ראווה

להיטים שיוצאים מוקדם מדי בשנה, הרבה פעמים מאבדים מומנטום, הופכים מאוסים, ועל כן לא זוכים למקומם הראוי בפנתיאון כשיר השנה. ‘קוף, תעשה ביגועים’ כמשל.


ירידה לצורך עלייה

בליל יום כיפורים קבוצה של רוכבי רולרבליידס יצאה מירושלים והגיעה לתל אביב. תכל’ס? סחטיין. השמועות אומרות שאת הדרך חזרה, בעלייה, הם יעשו בתשעה באב.


פתקה טובה

שיהיה ברור: אחרי החגים זה רק ביום ראשון!


להצעות מגוונות: [email protected]


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא אקטואלי – 14.11.14

אלי חזן

לא אקטואלי – 30.11.2014

אלי חזן

לא אקטואלי – 5.10.14

אלי חזן

לא אקטואלי – 1.11.14

אלי חזן

לא אקטואלי – 5.12.14

אלי חזן

לא אקטואלי – 5.10.14

אלי חזן
דילוג לתוכן