18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

“לא אפשרנו היום בועדה להכניס את הרפרומה בדלת האחורית של התקנות”

כך אמר היום יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ כרמל שאמה הכהן, בעת אישור תקנות מועצת הלול

ועדת הכלכלה בראשות ח”כ כרמל  שאמה-הכהן, אישרה היום את תקנות מועצת הלול, לאחר שאתמול סיירו חברי הוועדה במועצה האזורית מעלה יוסף ובלולים שבמושבים באזור.

 

בפתח הדיון ציין היו”ר שאמה-הכהן את הסיור שערכה הוועדה אתמול, ואת העובדה שישנם מגדלים בענף שנלחמים על מקור פרנסתם.

 

הדיון בנושא הרפורמה גרר תגובות נזעמות מצג מגדלים רבים המתנגדים לה. לאה יוגב, נציגת המגדלים של מחוז הצפון במועצת הלול, טענה כי למועצה יש מבנה ומנכ”ל, אך אין מליאה ודירקטוריון. לטענתה, הליך מינוי הנציגים שנבחרו ביולי אורך זמן רב מידי והתקנות הוגשו לוועדה ללא התייעצות עם המועצה כמתחייב.

 

יו”ר הוועדה שאמה-הכהן הזכיר את דבריו מאתמול ואמר כי אין בכוונתו לאפשר להכניס בדלת האחורית של התקנות סעיפים הנוגעים לרפורמה. הוועדה החליטה להוציא מהתקנות את הסעיפים העוסקים בתמריצים לחקלאים שיצטרפו לרפורמה.

היו”ר שאמה-הכהן הציע כי בניגוד לדרישת משרד החקלאות להקטנה של 10% בגידול המשותף, הגידול יישאר במתכונתו כיום. אולם התחלופה בתחום תהייה אפשרית רק בין 700 המגדלים הנמצאים כיום במסגרת הגידול המשותף. עם זאת, היו”ר שאמה-הכהן אמר כי אם בעוד רבעון יציגו לו המגדלים בגידול המשותף נתונים מהם עולה כי הם נפגעו בצורה משמעותית, הוא יתגייס לטובתם ויפנה למנכ”ל ישי על מנת למצוא פתרון לבעיה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ובמקום הראשון : שר הביטחון

אריק זיו ויזר

האם ועדת השרים לחקיקה תסלוק את חברות האשראי

אריק זיו ויזר

רגב : לעצור הכספים לרשות. עכשיו!

אריק זיו ויזר

ר”מ אלבניה : “פניית הפלסטינים לאו”ם- חבלה בתהליך השלום”

אריק זיו ויזר

ענת ברקו – שריון מיוחד

פורום נשים ציוניות עבור עובדי הבניין

אלי חזן
דילוג לתוכן