18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

לאחר הבחירות : בליכוד נערכים לבחירות לרבנות הראשית

צעירים בליכוד- חילונים, דתיים, מסורתיים ואפילו חרדים כאחד -הצהירו על תמיכה ברב דוד סתיו לקראת הבחירות לרב הראשי לישראל 

 

עוד לפני שהסתיימו הבחירות הכלליות עוסקים כבר פעילים מוכרים בתנועה וקבוצות מרכזיות בה בבחירות שיתקיימו לבחירת הרב הראשי לישראל כאשר הם עומדים מאחורי מועמדותו של הרב דוד סתיו מארגון רבני צהר. 

 

את הליכודניקים מוביל חבר המרכז ליאור ברדוגו מלוד. ברדוגו הוא חלק מהתארגנות הגרעין התורני ששם לו למטרה לבנות את לוד כעיר מתפתחת ואטקרטיבית לצעירים וותיקים מכל הארץ. כבן המקום יזם עוד ב – 2004 התיישבות ובנייה של תושבים איכותיים במקום.  

 

ואילו עתה החליט ברדוגו שיש לתת כיוון חדש לרבנות הראשית על ידי בחירה של רב שיהיה מקובל על כל חלקי העם. לא בכדי הוא בחר בראש ארגון רבני צהר, הרב דוד סתיו, שהכריז על מועמדותו לתפקיד. שהרי, ארגון זה הוא ארגון מוכר וידוע כמי שגורם לחילונים לקיים חתונות על פי ההלכה על אף סלידתם עם השנים מאותה רבנות ראשית. 

 

כבר עם הקמת הקבוצה בפייסבוק הצטרפו אליה מגוון רחב של תומכים : חילונים, מסורתיים, דתיים לאומיים וניתן אף לראות בה חרדים וזהו שינוי מרענן המבקש לסמן את הכיוון : הסכמה דתית ולא פלוגתא. 

 

 

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום הולדת שמח לדניאל טאובר – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

כנס צעירים עם השר כץ

אריק זיו ויזר

נשות הליכוד : עומדות לצידה של רעיית ראש הממשלה

אריק זיו ויזר

יו”ר הקואליציה והסיעה חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

נפטר בני שמר – ליכודניק משתתף בצער המשפחה

אלי חזן

מזל טוב לדודו חיים לרגל אירוסיו

אריאל אילוז
דילוג לתוכן